تاپ خبر۲۴:تصور کنید خانواده شما در تعطیلات دور آتش کنار هم جمع شده‌اند. یک تصویر بی‌نظیر… البته اگر یک عکاس باشید؛ در غیر این صورت، خواهید گفت که نور کم و کنتراست بالا اجازۀ تصویربرداری نمی‌دهد. ، البته، نه با قابلیت HDR+ در گوشی Nexus 5 و به‌روزرسانی جدید دوربین با نسخۀ ۴٫۴٫۱ اندروید! قابلیت […]

تاپ خبر۲۴:تصور کنید خانواده شما در تعطیلات دور آتش کنار هم جمع شده‌اند. یک تصویر بی‌نظیر… البته اگر یک عکاس باشید؛ در غیر این صورت، خواهید گفت که نور کم و کنتراست بالا اجازۀ تصویربرداری نمی‌دهد. ، البته، نه با قابلیت HDR+ در گوشی Nexus 5 و به‌روزرسانی جدید دوربین با نسخۀ ۴٫۴٫۱ اندروید!
قابلیت +HDR به شما امکان می‌دهد تا تصاویر عالی در محیط‌های چالش‌انگیز ثبت کنید؛ یعنی جایی که کنتراست بالایی از قسمت‌های روشن و تاریک صفحه وجود دارد و همچنین در وضعیت کم نوری هستید. وقتی کلید شاتر را فشار می‌دهید، به جای اینکه یک تصویر ثبت شود، در ۱/۳ ثانیه مجموعه‌ای از تصاویر ثبت می‌شود و عکاسی محاسباتی برای ترکیب کردن تصاویر با همدیگر به روشی هوشمندانه اعمال می‌شود.
همۀ اینها به یمن عرضۀ نسخۀ ۴٫۴٫۱ اندروید برای Nexus 5 است. این نسخه دوربین را با فوکوس سریع‌تر، مخصوصاً در نور کم، بهبود می‌بخشد، تراز سفیدی نور را بیشتر می‌کند تا رنگ‌ها واقعی‌تر شوند و همچنین در حالت +HDR می‌توان روی منظره‌یاب با انگشت بزرگنمایی کرد و شاتر نیز تأخیر کمتری دارد.
پس از حالا به بعد نگذارید اتاق تاریک یا آتش گرم شاهکار شما را در طی یک دورِ همی در تعطیلات برباید.