تاپ خبر۲۴: قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر از بهبود فرایند و کاهش زمان صدور کارت‌های شهروندی این بانک خبر داد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به تغییرات […]

تاپ خبر۲۴: قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر از بهبود فرایند و کاهش زمان صدور کارت‌های شهروندی این بانک خبر داد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید مرتضی صالحی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در حوزه فناوری‌اطلاعات، زمان و روند صدورکارت شهروندیCity Payدر سطح شعب بانک شهر به نسبت گذشته بهبود یافته است.
وی با اشاره به این‌که تکریم ارباب‌رجوع و رضایتمندی مشتریان از اهداف اصلی بانک شهر است، افزود: در این راستا زمان صدور کارت‌های شهروندی به میزان ۵ دقیقه کاهش یافته است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک، زمان صدور کارت‌های شهروندی کوتاه‌تر نیز خواهد شد.
صالحی همچنین افزود: در فرایند جدید و با توجه به تغییرات صورت گرفته در زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، فرایند صدور کارت شهروندی به شیوه جدید نسبت به گذشته از امنیت بیشتری نیز برخوردار است.