تاپ خبر۲۴:ال‌جی الکترونیکس با معرفی سری ۲۰۲۱ ایربادهای LG TONE Free FP تجربه شنیداری استریو بیسیم واقعی خود را به‌روز می کند. جدیدترین مدل‌های LG TONE Free که گزینه‌ای ایده‌ال برای افرادی با سبک زندگی فعال و پرانرژی هستند، برای تکمیل امکانات پیشین همچون راحتی جای‌گیری در گوش، تنظیم صدای پیشرفته Meridian، از بین بردن […]

تاپ خبر۲۴:ال‌جی الکترونیکس با معرفی سری ۲۰۲۱ ایربادهای LG TONE Free FP تجربه شنیداری استریو بیسیم واقعی خود را به‌روز می کند.

جدیدترین مدل‌های LG TONE Free که گزینه‌ای ایده‌ال برای افرادی با سبک زندگی فعال و پرانرژی هستند، برای تکمیل امکانات پیشین همچون راحتی جای‌گیری در گوش، تنظیم صدای پیشرفته Meridian، از بین بردن نویز و کیف شارژ UVnano برای افزایش بهداشت در دو مدل از سه نمونه ارائه‌شده، به چندین قابلیت جدید و پیشرفته نیز تجهیز شده‌اند.

ال‌جی برای حفظ اولویت‌های اصلی جای‌گیری خوب در گوش و راحتی استفاده در سری محصولات LG TONE Free، به همکاری با یکی از آزمایشگاه‌های پیشرو در زمینه طراحی ارگونومیک برای تجزیه‌وتحلیل گوش صدها نفر پرداخته و نتیجه آن طراحی Arc Design با ساقه گوشی ۴.۴ میلیمتر کوتاه‌تر از مدل‌های قبلی است، تا تعادلی کامل ایجادشده و کاملاً مناسب یک سبک زندگی فعال باشد.۱ و ازآنجایی‌که ایربادهای سری FP دارای تأییدیه IPX4 هستند، می‌توان بدون هیچ نگرانی از آن‌ها طی جلسات تمرین سخت ورزشی یا حتی زیر باران استفاده کرد.

سری جدید هدفون های LG TONE Free از پردازنده فضایی هدفون (Headphone Spatial Processing)‌ شرکت Meridian Audio بهره می‌برد و شنونده را با صدایی فراگیر که به نظر می‌رسد از همه جهات سرچشمه گرفته در برمی‌گیرد. پیشرفت بعدی این سری ۳D Sound Stage است که گام صدا را از طریق ترکیب فضایی گسترش می‌دهد تا صدایی شبیه‌تر به واقعیت را برای کاربر خلق کرده و تجربه شنیداری فریبنده‌تری را فراهم آورد. با درایورهای بزرگ‌تر و به‌روزتر و دیافراگم‌های با لبه سیلیکونی که امکان انعطاف‌پذیری و حرکت بیشتری را ممکن می‌سازند، مدل‌های جدید TONE Freeبدون اینکه وضوح و جزئیات صدا را قربانی کنند، باس قدرتمندتری را ارائه می‌دهند.

باوجود سه میکروفون در هر هدفون، ایربادهای جدید سری FP با شفاف‌سازی صدای کاربر و کاهش نویز محیطی ناخواسته، تجربه تماس بهتری را ممکن می‌سازند. حالت صوتی جدید Whispering Mode هم امکان ایجاد حریم خصوصی بهتر و وضوح بیشتر را هنگام مکالمات فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا ایرباد سمت راست را به‌عنوان یک میکروفون اختصاصی نزدیک دهان نگه‌دارند و با صدای آهسته‌تری به صحبت بپردازند. این شیوه یک راه‌حل عالی برای مکالمه در محیط‌هایی مانند کتابخانه یا یک متروی شلوغ است.

حذف نویز فعال (Active noise cancelling) روی هر دو ایرباد جدید TONE Free، حتی صداهای فرکانس پایینی را از بین می‌برد که با گوشی‌های passive noise cancellation نمی‌توان آن‌ها را به‌طور کامل مسدود ساخت. میکروفون‌های موجود در ایربادها به صداها و نویز‌های محیطی گوش می‌دهند و با تولید امواج صوتی متقابل که برای شنونده قابل‌درک و شنیدن نیستند، آن‌ها را خنثی می‌کنند و فقط امواج صوتی موسیقی یا پادکست را برای لذت بیشتر، باقی می‌گذارند.

از طرفی با استفاده از تنها کیف شارژ تمیزکننده اتوماتیک UVnano در این صنعت، می توان به تمیز نگه‌داشتن ایربادها و کاهش احتمال عفونت‌های گوش داخلی کمک نمود. UV-C LED تعبیه‌شده درون کیف های شارژ TONE Free در تست‌های انجام‌شده، هنگام شارژ سیمی یا بیسیم، تنها در پنج دقیقه قادر به کاهش باکتری‌های بخش مشبک اسپیکر ایرباد‌ها تا ۹۹.۹ هستند.۲ هر دو مدل جدید برای بهداشت بیشتر دارای ژل‌های گوش با درجه پزشکی و ضد آلرژی هستند که خطر تحریکات پوستی در مجرای گوش را به شکل قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.۳

جدیدترین ایرباد TWS ال‌جی اکنون با سازگاری بیشتر‌، اتصال آسان‌تر و حداکثر دوام، راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می‌آورد. ایربادهای ال‌جی به‌سرعت و با آسانی به دامنه وسیعی از ابزارها، همچون لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها متصل می‌شوند و مدل FP9 هم باقابلیت Plug & Wireless این امکان را فراهم آورده تا کیف شارژ به دانگل بی‌سیمی باقدرت دو برابر تبدیل شود که به‌خصوص در هواپیما بسیار کارآمد خواهد بود. بااتصال کیف شارژ به تلفن‌های هوشمند، کنسول‌های بازی یا هر ابزار سازگار دیگری از طریق کابل USB-C to AUX، کاربران می‌توانند آزادی کامل استفاده بیسیم به همراه زمان تأخیر پایین صدا را تجربه کنند.۴

برای لذت بیشتر و راحتی هنگام سفر، ایربادهای جدید ال‌جی عمر باتری استثنائی را ضمانت می‌کنند که حداکثر تا ۱۰ ساعت پخش مداوم موسیقی و هنگام استفاده از کیف شارژ، امکان استفاده تا ۲۴ ساعت را فراهم می‌آورند. و قابلیت شارژ سریع به شما اجازه می‌دهد تنها با ۵ دقیقه شارژ با قرار دادن ایربادها در کیف شارژ، تا یک ساعت زمان بیشتری برای مکالمه داشته باشید، این قابلیت به‌خصوص هنگامی‌که شارژ شبانه را فراموش کرده باشید، بسیار مفید خواهد بود. LG TONE Free FP8 برای شنوندگانی هم که به دنبال شارژ بیسیم هستند، این امکان را فراهم آورده است.

جدیدترین ایربادهای ال‌جی با همراهی اپلیکیشن TONE Free، امکان دسترسی به اکولایزر، حالت صدای محیطی (Ambient Sound)، تنظیم کنترل‌های لمسی و Find My Earbuds را برای مکان‌یابی و پیدا کردن ایربادها فراهم می‌آورند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت LAB را ارائه می‌کند، که کاربران در آن می‌توانند به تنظیمات خاصی مانند Whispering Mode یا Game Mode دسترسی داشته باشند.

سری جدید LG TONE Free FP از ماه جاری میلادی در بازارهای کلیدی و با طیف وسیعی از رنگ‌های جذاب همچون سیاه ذغالی (Charcoal Black) و سفید مرواریدی (Pearl White) در همه مدل‌ها و طلایی (Haze Gold)‌ برای مدل‌های FP8 و ‌FP9 عرضه می‌گردند.

مشخصات فنی:

FP9 FP8 FP5
Active Noise Cancelling O O O
UVnano O (during wired charging) O (during wired & wireless charging) X
Medical-grade Ear Gels O O O
Sound Solution Meridian Meridian Meridian
۳D Sound Stage O O O
Plug & Wireless O X X
Microphones ۳ mics ۳ mics ۳ mics
Ambient Mode / Chat Mode O O O
Multi Pairing O O O
Swift Paring O O O
Wireless Charging X O X
Battery Life (ANC off) Up to 24hrs (earbuds 10hrs) Up to 24hrs (earbuds 10hrs) Up to 22hrs (earbuds 8hrs)
IP Rating IPX4 IPX4 IPX4
OS Compatibility Android / iOS Android / iOS Android / iOS
Colors Charcoal Black / Pearl White / Haze Gold Charcoal Black / Pearl White / Haze Gold Charcoal Black / Pearl White
###

همکاری با آزمایشگاه فناوری طراحی ارگونومیک (Ergonomic Design Technology Lab) در POSTECH که یکی از برجسته‌ترین دانشگاه‌های علم و فناوری آسیا است.
آزمایشات مستقل نشان داده کیف شارژ UVnano تا ۹۹.۹ درصد از باکتری‌های اشرشیاکلی، استافیلوکوکوس اورئوس و کلبسیلا پنومونیا را طی ۵ دقیقه در حین شارژ از بین می‌برد. عملکرد UV LED تنها حین شارژ کار می‌کند و کیف FP9 باید به منبع تغذیه بیرونی متصل باشد.
مواد اولیه موجود در ژل گوش سیلیکونی دارای استاندارد ISO 10993 و USP Class VI هستند.
قابلیت Plug & Wireless با همه کنسول‌های بازی سازگار نیست.
سلب مسئولیت: این محصول ابزار پزشکی یا جایگزینی برای استفاده به‌عنوان ابزار پزشکی نیست. این محصول یا هر یک از بخش‌های آن هیچ‌گاه برای درمان یا پیشگیری در هیچ‌یک از شرایط سلامت مورداستفاده قرار نگرفته یا به کار نرفته‌اند.