تاپ خبر۲۴: گردهمایی آموزشی-تخصصی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های تابعه، صبح چهارشنبه ۷ بهمن به میزبانی بانک کشاورزی در مرکز آموزشی- رفاهی بابلسر آغاز به کار کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، مراسم افتتاحیه این […]

تاپ خبر۲۴: گردهمایی آموزشی-تخصصی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان های تابعه، صبح چهارشنبه ۷ بهمن به میزبانی بانک کشاورزی در مرکز آموزشی- رفاهی بابلسر آغاز به کار کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، مراسم افتتاحیه این همایش دو روزه با قرائت پیام دکتر طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی توسط مصطفی خسروی مشاور وزیر و مدیرکل ارزیابی عملکرد پاسخگویی به شکایات آغاز شد و با سخنرانی دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و دکتر میرسعید نیکزاد لاریجانی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه یافت.

بر اساس این گزارش ، معاون و مشاوران وزیر امور اقتصادی و دارایی در سخنان خود از بانک کشاورزی برای میزبانی بسیار خوب و نظم حاکم بر برگزاری مراسم قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید این گردهمایی با حضور معاونان و مشاوران وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران و کارشناسان حوزه ستادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک ها و نمایندگان شرکت های بیمه ، تا روز ۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و برگزاری کارگاه های آموزشی – تخصصی، بخشی از برنامه های این همایش تخصصی خواهد بود.