تاپ خبر۲۴: کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران، چالش ها و راهکارها با هدف بررسی چالش های پیش روی فعالان صنعت گردشگری برای بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی در این صنعت هشتم آبان در تهران برگزار می شود. در این کنفرانس دو روزه که در هتل پارسیان آزادی برگزار می شود، فعالان گردشگری، استادان دانشگاه […]

تاپ خبر۲۴: کنفرانس گردشگری الکترونیکی ایران، چالش ها و راهکارها با هدف بررسی چالش های پیش روی فعالان صنعت گردشگری برای بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی در این صنعت هشتم آبان در تهران برگزار می شود.
در این کنفرانس دو روزه که در هتل پارسیان آزادی برگزار می شود، فعالان گردشگری، استادان دانشگاه و مسولانی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور می یابند.

محمدحسین ایمانی خوشخو رییس شورای سیاستگذاری و دبیر علمی این کنفرانس در نشست خبری آن که روز سه شنبه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، تاکید کرد: استفاده از توانمندی های الکترونیک در توسعه گردشگری یکی از مهمترین تجارب کشورهای پیشرفته در این عرصه است.

وی با یادآوری اینکه استفاده از فناوری اطلاعات در صنعت گردشگری به معنی کاهش نقش نیروی انسانی در این صنعت نیست گفت: ارایه خدمات گردشگری به صورت الکترونیکی، با استقبال گردشگران مواجه می شود.

ایمانی خوشخو با تاکید براینکه گردشگری در جهان به یک علم تبدیل شده است که در دانشگاه ها تدریس می شود، گفت: در این کنفرانس، گردشگری الکترونیک از منظر خدمات الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی، ابزارهای ارتباطی و شبکه های اجتماعی و زیرساخت های گردشگری الکترونیکی مورد بررسی قرار می گیرد.