تاپ خبر۲۴:پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران با حضور و حمایت همراه اول آغاز به کار کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول با حمایت و حضور در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا و به عنوان یکی از بازیگران اصلی و عمده این […]

تاپ خبر۲۴:پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا ایران با حضور و حمایت همراه اول آغاز به کار کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول با حمایت و حضور در پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا و به عنوان یکی از بازیگران اصلی و عمده این بخش، به دنبال گسترش ارتباط تجاری با دیگر بازیگران اکوسیستم اینترنت اشیا کشور است.

در این رویداد دو روزه که در سالن مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود علاوه بر حضور شرکت ها و استارتاپ های فعال حوزه اینترنت اشیا در نمایشگاه جانبی، تمامی ذینفعان و فعالان حوزه هوشمندسازی، استارتاپ ها، پژوهشگران، فعالان و علاقه مندان این حوزه در قالب نشست ها و رویدادهای تخصصی «راهکارهای هوشمندسازی مصرف انرژی مبتنی بر فناوری های نوین دیجیتالی» و «کاربردهای نوین اینترنت اشیا در کشاورزی هوشمند» مشارکت خواهند داشت.

با توجه به اینکه رویداد مذکور از سال ۱۳۹۴ به صورت سالانه و به عنوان گردهمایی فعالان حوزه اینترنت اشیا، هر سال به مهمترین موضوعات روز این حوزه و همچنین دغدغه های مختلفی که ذینفعان و بازیگران این فضا در راستای رشد و توسعه تکنولوژی های مرتبط و شکل گیری بازار و اکوسیستم متناسب با نیازهای کشور می پردازد، همراه اول به عنوان حامی IOTex۲۰۱۹، مشارکت فعالی در برگزاری آن خواهد داشت.

با توجه به این که در بخش انرژی، مصرف هوشمندانه چالش جدی و دیرینه کشور به حساب می آید و هنوز راهکار گسترده و فراگیری برای آن اجرایی نشده است، استفاده از فناوری های نوین در این حوزه می تواند بسیاری از چالش ها و مشکلات موجود را برطرف کند.

همچنین در حوزه کشاورزی شرایط خشکسالی و کم آبی در کشور، استفاده بهینه از منابع آبی جهت آبیاری گیاهان را بیش از پیش ضروری ساخته است؛ لذا استفاده از تکنولوژی های جدید مانند اینترنت اشیا در حوزه کشاورزی زمینه پیشرفت صنعت کشاورزی در ایران و استفاده بهینه از منابع موجود را فراهم خواهد کرد.

بخش کسب و کار سازمانی همراه اول با شعار «همراه آینده ایم» در نمایشگاه این رویداد تخصصی حضور داشته تا به ارائه دستاوردها و‌پروژه های خود در حوزه مشتریان سازمانی و شرکتی بپردازد.