به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا؛ قرعه کشی این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نماینده دادستانی کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی، رییس هیات مدیره وجمعی از اعضای هیات عامل، روسا و معاونین ادارات برگزار شد. صفایی مزید رییس هیات مدیره بانک […]

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا؛ قرعه کشی این دوره از جشنواره حساب های قرض الحسنه با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نماینده دادستانی کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی جمهوری اسلامی، رییس هیات مدیره وجمعی از اعضای هیات عامل، روسا و معاونین ادارات برگزار شد.

صفایی مزید رییس هیات مدیره بانک سینا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و آغاز امامت امام عصر (عج) گفت: قرض الحسنه از روش های تامین مالی مورد تاکید اسلام در برآوردن نیاز های مسلمانان است و از لحاظ کارکردی آثار اجتماعی عمیقی را در جامعه به همراه دارد.
وی در ادامه افزود: بانک سینا همواره حامی این سنت نیک بوده و سهم مناسبی از سپرده های حساب های قرض الحسنه را در اختیار دارد و به یمن برکات قرض الحسنه در سالجاری و شروع طرح رشد ۱۷۰درصدی را تجربه کرده است که عمده این منابع صرف دستگیری از اقشار نیازمند و کم برخوردار جامعه در اموری مانند ازدواج اشتغال، رفع نیاز های ضروری درمان و نظیر آن می شود.
مدیرامور بانکداری اسلامی نیز ضمن قدردانی از مشارکت هموطنان در جشنواره حساب های قرض الحسنه و تلاش و همت همکاران در مجموعه ستاد وصف بانک، گفت: بانک سینا با برگزاری جشنواره حساب های قرض الحسنه و ترویج سنت الهی سعی در فرهنگ سازی و حمایت از آقشار آسیب پذیر جامعه را دارد.
مهرابی بانک سینا را بانک نمونه و الگوی موفق در تجهیز و تخصیص منابع قرض الحسنه در مناطق محروم کشور معرفی و خاطرنشان کرد: در جذب منابع و مصرف منابع قرض الحسنه، دستورالعمل بانک مرکزی سر لوحه کار قرار داده شده و به یمن تلاش همکاران، اقدامات و عملکرد مناسبی رقم خورده است.
گفتنی است اسامی برندگان این دوره جشنواره پس از تایید نهایی هیات نظارت، به زودی در سایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir قابل مشاهده خواهد بود. کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش ۱،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، کمک هزینه تهیه جهیزیه هر یک به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال، سکه نیم بهار آزادی و جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی، جمعاً به تعداد ۱۶٫۷۴۸ فقره جوایز این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا بود