تاپ خبر۲۴: اولین گردهمایی بازاریابی بانک ایران زمین با حضور رئیس و یکی از اعضاء هیئت مدیره، معاون عملیات بانکی، مدیر امور بازاریابی شعب و کارشناسان بازاریابی استان‌های کشور در محل هتل بزرگ تهران برگزار گردید. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ دکتر محمدرضا امیرحسنخانی عملکرد بازاریابان بانک را […]

تاپ خبر۲۴: اولین گردهمایی بازاریابی بانک ایران زمین با حضور رئیس و یکی از اعضاء هیئت مدیره، معاون عملیات بانکی، مدیر امور بازاریابی شعب و کارشناسان بازاریابی استان‌های کشور در محل هتل بزرگ تهران برگزار گردید.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ دکتر محمدرضا امیرحسنخانی عملکرد بازاریابان بانک را در جذب و حفظ مشتری بسیار پراهمیت عنوان نموده و اظهار داشت: بازاریابان باید نیازهای مشتریان را شناسایی نموده و آن‌ها را به بخش‌های مربوطه در بانک انتقال دهند تا بانک با ایجاد محصولات و خدمات بر اساس نیاز مشتری، بتواند با حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید، سهم خود را از بازار بانکی افزایش دهد.
رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین، در سخنان خود با استقبال و تاکید بر حضور جوانان و نیروهای مستعد و توانمند در حوزه بازاریابی جدید تصریح کرد: بازاریابی در گذشته تنها یک مضمون بود و در آن تعریفی از شناخت مشتری و ارتباط با او نشده بود، اما امروز به این حوزه به‌عنوان یک دانش و نیاز در سیستم نگاه می‌شود که کسب موفقیت در آن نیازمند شناخت علمی و دقیق بازار و تحولات آن است.
دکتر امیرحسنخانی اظهار داشت: بانکداری امروز به لحاظ مباحث مطرح شده و نحوه ارائه خدمات متفاوت با گذشته است و کسب موفقیت در آن نیازمند شناخت علمی و دقیق بازار و تحولات آن است و هنر بازاریابی اینست که در شرایط مساوی شما برنده باشید. این شم و هنر بازاریابی است که انشاء الله با هدایت و تلاش شما این امر قابل تحقق است.
در این گردهمایی تخصصی، دکتر رزیتا شهباز کشوری مدیر امور بازاریابی شعب در سال هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و مردم، محوریت آغازین سخنان خود درامر خطیر بازاریابی را “برقراری و حفظ هم‌دلی و هم‌زبانی در میان بانک و مشتریان در سیستم بانکی” عنوان ‌نمود.
مدیر امور بازاریابی شعب در ادامه به تشریح عناوین اصلی مباحث آموزشی و تخصصی این گردهمایی در قالب: تغییر رویکرد در بازاریابی و فروش محصولات و خدمات بانکی، آشنایی با فلسفه بازاریابی در بانکداری نوین، بازاریابان سفارش قبول‌کننده و سفارش‌گیرنده و شناسایی مشتریان و تکنیک‌های بازاریابی در فرآیند مشتری‌یابی پرداخت.
کشوری خاطر نشان‌کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی، آموزش مسائل روز بازاریابی و آشنا نمودن کارشناسان و نمایندگان بازاریابی بانک با اهداف، برنامه‌ها، استراتژی و فرآیند اجرایی بازاریابی در بانک در راستای جذب، حفظ و نگهداشت مشتریان و تغییر اساسی در رویکرد بازاریابی و روانشناسی بازاریابی در بانک است. تجهیز بازاریابان با دانش روز بازاریابی در کنار شناخت جامع‌تر از سیستم بانکی باعث افزایش بهره‌وری عملیات بانکی شعب و در نتیجه سودآوری دربانک خواهد‌شد.
برگزاری پنل تخصصی پرسش و پاسخ؛ کارگاه هم‌اندیشی فردی در زمینه شناسایی ” عوامل ترک شعبه ازجانب مشتریان”و کارگاه آموزشی ” ارائه راه‌حل‌های بازاریابی در راستای آسیب‌شناسی بازاریابی در سراسر کشور” از دیگر محورهای تخصصی این گردهمایی بود.
این همایش یکروزه درروز پنجشنبه هشتم مردادماه سال جاری درسالن همایش‌های هتل بزرگ تهران برگزار شد.