تاپ خبر۲۴: با حضور غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه لیلا صدر رییس جدید و تودیع سعید کاشانی رییس سابق اداره کل ضمانتنامه های ارزی این بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، پناهی در این مراسم با تقدیر از نگاه ویژه مدیرعامل بانک ملی […]

تاپ خبر۲۴: با حضور غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مراسم معارفه لیلا صدر رییس جدید و تودیع سعید کاشانی رییس سابق اداره کل ضمانتنامه های ارزی این بانک برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، پناهی در این مراسم با تقدیر از نگاه ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران نسبت به اعمال سیاست های دولت درباره استفاده از توانایی زنان در رده های مختلف مدیریتی عنوان کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران توجه ویژه ای به این مهم داشته است و امروز زنان در بخش ارز نشان داده اند که از صادق ترین و توانمندترین نیروهای بانک هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر چه بخش ارزی و ضمانتنامه ها در بانک فعال تر باشد، تجارت و اقتصاد کشور پویاتر خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم بیش از پیش از حضور زنان در رده های مدیریتی بهره مند شویم و سهم مدیریتی بانوان افزایش یابد.

لازم به ذکر است، سعید کاشانی رییس سابق اداره کل ضمانتنامه های ارزی بانک ملی ایران نیز، به عنوان یکی از مدیران ارشد میربیزنس بانک منصوب شده است.

لیلا صدر دارای تجربیات مدیریتی در بخش های مختلف ارزی بوده و پیش از این در سمت معاون اداره کل ضمانتنامه های ارزی مشغول به کار بوده است.