تاپ خبر۲۴: بانک ملت قرعه کشی بزرگ ویژه اعضای کانال تلگرام خود را با جوایزی شامل ۲۰۰ سکه بهار آزادی برگزار می کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، اعضای کانال رسمی این بانک در تلگرام می توانند از ١۵ مهرماه سال جاری با تکمیل فرم ثبت نام که لینک آن در […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملت قرعه کشی بزرگ ویژه اعضای کانال تلگرام خود را با جوایزی شامل ۲۰۰ سکه بهار آزادی برگزار می کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملت، اعضای کانال رسمی این بانک در تلگرام می توانند از ١۵ مهرماه سال جاری با تکمیل فرم ثبت نام که لینک آن در کانال و سایت اینترنتی این بانک قرار خواهد گرفت، در قرعه کشی هفتگی ٧ سکه طلا تمام بهار آزادی به مدت ۲۰۰ روز شرکت کنند.
بر اساس این گزارش، تمامی کاربران تلگرام که هم اکنون عضو کانال بانک ملت نیستند می توانند پس از عضویت در کانال مذکور به نشانی bankmellat_channel@ و ارایه اطلاعات فردی در قرعه کشی هفتگی این بانک شرکت کنند.
ارایه اطلاعات فردی شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، تلفن همراه و نام کاربری در تلگرام (username) و عضویت در کانال در زمان برگزاری قرعه کشی از جمله شروط تعلق جایزه به برندگان تعیین شده است.
همچنین اعضای کانال تلگرامی بانک ملت با یک بار تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام، هر هفته و در طول ۲۰۰ روز به دفعات در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و به ثبت نام مجدد نیاز نخواهند داشت.
این گزارش حاکی است، کانال تلگرامی بانک ملت اطلاعاتی مانند نرخ ارز، گزارش های بازار بورس، پیام های آموزشی و امنیتی، نکات مدیریتی، تحلیل اقتصادی و اخبار بانکی و اقتصادی را به صورت روزانه منتشر می کند.
اعضای کانال تلگرام بانک، بعد از حصول اطمینان از اتصال به این کانال، می بایست به “این صفحه” مراجعه و اطلاعات فردی خود را ثبت نمایند.