تاپ خبر ۲۴: قرعه کشی اولین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه در روز سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه، با حضور هیأت نظارت بر قرعه کشی و جمعی از مدیران این بانک، برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محسن دارایی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل […]

تاپ خبر ۲۴: قرعه کشی اولین جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه در روز سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه، با حضور هیأت نظارت بر قرعه کشی و جمعی از مدیران این بانک، برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، محسن دارایی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل بازاریابی در اولین مراسم قرعه کشی جشنواره باشگاه پذیرندگان بانک سپه گفت: باشگاه پذیرندگان به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مستقیم با مشتریان و در راستای اجرای اقدام راهبردی طراحی و استقرار باشگاه مشتریان بانک سپه راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این باشگاه مصادف با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) توسط مدیرعامل و دیگر اعضای هیأت مدیره بانک رسماً رونمایی شد؛ گفت: بازه زمانی این جشنواره هشتم دی ماه ۹۴ تا سی و یکم فروردین ماه سال جاری بوده است.
دارایی افزود: تعداد اعضای باشگاه در حال حاضر ۱۳۶ هزار نفر می باشد که از این تعداد، اعضای واجد شرایط برای شرکت در اولین قرعه کشی جشنواره پذیرنگان بانک سپه ۱۰۱ هزار و ۶۵۹ نفر است.
وی با بیان اینکه که جمع کل برندگان ۲۷۶ نفر است، در تشریح شرایط ورود به جشنواره گفت: پذیرندگان برای شرکت در قرعه کشی باید حداقل ۴۵۰ امتیاز بر اساس مولفه های امتیازی تعریف شده و در بازه زمانی اجرای جشنواره داشته باشند. وی همچنین روش مورد استفاده در انجام قرعه کشی را روش گوی و گام عنوان کرد.
در ادامه مراسم قرعه کشی در سه مرحله برگزار شد و با توجه به بزرگداشت نود و دومین سال تاسیس بانک سپه، در این جشنواره ۹۲ نفر برنده ۵ سکه تمام بهار آزادی، ۹۲ نفر برنده ۵ نیم سکه بهار آزادی و ۹۲ نفر برنده ۵ ربع سکه بهار آزادی شدند. اسامی برندگان این قرعه کشی به زودی از طریق وب سایت باشگاه پذیرندگان بانک سپه به آدرس club@banksepah.ir اعلام می شود.