تاپ خبر۲۴: همزمان با شهادت بانوی دو عالم؛ شب شعر آیینی و نمایشگاه اسما حضرت زهرا (س) در برج میلاد برگزار شد مراسم گشایش نمایشگاه اسما و القاب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همزمان با شهادت این بانو شب گذشته (۲۱ اسفند ماه)با اجرای ویژه برنامه شب شعر آیینی و حضور هنرمندان خوشنویس و […]

تاپ خبر۲۴: همزمان با شهادت بانوی دو عالم؛ شب شعر آیینی و نمایشگاه اسما حضرت زهرا (س) در برج میلاد برگزار شد

مراسم گشایش نمایشگاه اسما و القاب حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همزمان با شهادت این بانو شب گذشته (۲۱ اسفند ماه)با اجرای ویژه برنامه شب شعر آیینی و حضور هنرمندان خوشنویس و مدیران برج میلاد تهران در گالری این برج برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، در این مراسم که مجری گری آن را عبدالله روا برعهده داشت، ابتدا محمد سهرابی و حمیدرضا برقعه ای از شاعران آیینی معاصر کشور در وصف بانوی دوعالم اشعار سروده شده خود را خواندند که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در ادامه مراسم، علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران گفت:برج میلاد تهران همواره در مناسبت های مختلف میزبان هنرمندان و شهروندان است و برای ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت انجمن خوشنویسان کارگاه نام نویسی اسما و القاب حضرت زهرا (س) را برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور هنرمندان از ۱۴ اسفند ماه برگزار شده است، تصریح کرد: امروز حاصل این ورک شاپ یک هفته ای برگزاری نمایشگاهی بی نظیر از نام نگاری القاب بانوی دو عالم است.

شریفی با بیان اینکه در سال ۹۴ همچنین برج میلاد تهران میزبان دومین سوگواره سرخ، سیاه به رنگ عشق بود، تصریح کرد: این سوگواره نیز همزمان با ایام عاشورای حسینی در بخش هنرهای تجسمی برگزار شد و چه خوب است که هنر در خدمت معرفی آیین های معنوی و دینی ما قرار گیرد.

مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: همچنین شب شعر ویژه ای برای شهادت حضرت خدیجه (س) برگزار شد و امیدواریم که همه هنرها در خدمت هنر معنوی و دینی قرار گیرد و ما تلاشمان را برای معرفی هنرهای آیینی در سال آینده نیز ادامه خواهیم داد، چراکه برج میلاد تهران یکی از برج های بین المللی دنیاست و همه روزه میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی است و برگزاری این آیین ها می تواند نقش مهمی در معرفی هنرهای دینی به مردم دنیا باشد.

ادامه مراسم، با اجرای ویژه آیین سنج و دمام زنی بود و پس از آن مدیرعامل برج میلاد تهران نمایشگاه اسما و القاب حضرت زهرا (س) را افتتاح کرد.