تاپ خبر۲۴:جلسه هم اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی با رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه چهاردهم دی ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴، در این جلسه که با حضور مهندس عباس رجایی رئیس و دیگر اعضای کمیسیون کشاورزی،آب […]

تاپ خبر۲۴:جلسه هم اندیشی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک کشاورزی با رئیس و اعضای کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه چهاردهم دی ماه در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴، در این جلسه که با حضور مهندس عباس رجایی رئیس و دیگر اعضای کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران امور این بانک برگزار شد، مهندس رجایی در سخنان خود از تلاش مجموعه کارکنان این بانک برای خدمت به بخش کشاورزی تشکر کرد.
همسویی با سیاست ها و اولویت های بخش کشاورزی به ویژه مولفه های اقتصاد مقاومتی، تأمین امنیت غذایی از طریق توسعه بخش کشاورزی، برطرف کردن فاصله بین کشاورزی حمایتی – معیشتی با کشاورزی اقتصادی – بهره ور از طریق راهکارهایی همچون کشاورزی نوین، استفاده از فناوری روز، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران، ایجاد ارزش افزوده ،هدایت سرمایه گذاری ها به سوی سرمایه گذاری های بزرگ، استمرار سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با هدف تولید برای صادرات،ضرورت استقلال و بهره وری صندوق بیمه کشاورزی و …. از دیگر محورهای سخنرانی رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بود.
بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در سخنان خود با بیان اینکه،بانک کشاورزی تنها بانکی است که تمام همت خود را برای توسعه بخش کشاورزی به کار بسته است گفت:تلاش می کنیم تا تمام سیاست ها و اولویت های بخش کشاورزی با هدف بهبود حرکت کشاورزان و اقتصادی کردن این بخش، اجرایی شود.
این گزارش می افزاید؛بیان چشم انداز و اهداف کلان بانک کشاورزی، تأمین منابع برای پاسخگویی به نیازهای بخش کشاورزی، انتظارات بانک مرکزی، دولت و مجلس از بانک، ضرورت اقتصادی شدن بخش کشاورزی، سرمایه گذاری برای استفاده از تکنولوژی برتر در بخش کشاورزی، استقلال صندوق بیمه کشاورزی و …، دیگر محورهای سخنان دکتر شهید زاده را تشکیل می داد.