تاپ خبر۲۴: طی دو مراسم جداگانه، جشن کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از فعال‌ترین اعضای این کانون با حضور مسئولین آموزش و پرورش، ، ناظر پولی استان ، دانش‌آموزان نخبه و ممتاز وخانواده‌های اعضای کانون استان همدان برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک ملی ایران، […]

تاپ خبر۲۴: طی دو مراسم جداگانه، جشن کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از فعال‌ترین اعضای این کانون با حضور مسئولین آموزش و پرورش، ، ناظر پولی استان ، دانش‌آموزان نخبه و ممتاز وخانواده‌های اعضای کانون استان همدان برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک ملی ایران، این دو مراسم در فضایی شاد و صمیمی و با هنرنمایی گروه عمو قناد و یکی از گروه‌های هنری استان همدان انجام شد.
قابل ذکر است که ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه و ممتاز در مراسم جشن به عضویت کانون جوانه‌های بانک ملی ایران درآمدند.
در این مراسم معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی و حمایت از اهداف بانک ملی ایران در زمینه فرهنگسازی و آموزش مفاهیم اقتصادی، این روز را روز پیوند بانک ملی ایران و آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد.
همچنین در این مراسم ، از دو فرزند شهید پاسدار مدافع حرم محسن فانوسی تجلیل شد.
کانون جوانه‌های بانک ملی ایران با هدف آموزش مفاهیم اقتصاد، پول، سرمایه و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات نوین بانکی به کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۹۲ راه‌اندازی گردیده و در کنار ترغیب آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی، شرایط بهره‌مندی از تسهیلات خرد جهت برطرف نمودن برخی نیازهای کودکان و نوجوانان عزیز را فراهم می‌آورد.
این کانون تاکنون اقدامات متعددی نظیر برگزاری چند مراسم استانی در مشهد، شیراز، ارومیه، تهران، شهرکرد، گرگان، تبریز، سنندج و کرمان و البرز، برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی، حضور در نمایشگاه‌های مرتبط با کودکان و… را جهت فرهنگ‌سازی مفاهیم اقتصادی و بانکی برای کودکان و نوجوانان انجام داده است. کودکان و نوجوانان برای عضویت در کانون جوانه های بانک ملی ایران و بهره مندی از خدمات و جوایز آن می‌توانند، به نشانی اینترنتی http://kids.bmi.ir مراجعه کنند.