تاپ خبر۲۴: برنامه پیاده روی کارکنان بانک ایران زمین با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، پرسنل ستاد و شعب تهران روز جمعه برگزار شد. این برنامه در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف تقویت روحیه همکاری و تعاون میان همکاران و در جهت افزایش توانمندی‌های جسمانی برگزار گردید. محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین […]

تاپ خبر۲۴: برنامه پیاده روی کارکنان بانک ایران زمین با حضور مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، پرسنل ستاد و شعب تهران روز جمعه برگزار شد.

این برنامه در آستانه ماه مبارک رمضان با هدف تقویت روحیه همکاری و تعاون میان همکاران و در جهت افزایش توانمندی‌های جسمانی برگزار گردید.

محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین در تشریح برگزاری این برنامه گفت: این حرکت همدلانه باعث شناخت بیشتر همکاران از یکدیگر و افزایش حس مسئولیت پذیری خواهد شد که موجبات دستیابی به اهداف بانک را در فضایی صمیمانه فراهم می‌آورد.

وی اظهار داشت: امیدوارم با تداوم برنامه‌های ورزشی، زمینه ایجاد بسترهای زندگی سالم و پرنشاط و ایجاد خلاقیت و پویایی در بین کارکنان بانک بیش از پیش فراهم شود.

هاشمی تصریح کرد: بانک ایران زمین با همت و تلاش بی وقفه مدیران و کارکنان خود در سال پیش رو مصمم است با برنامه‌ریزی مدون زمینه کسب رضایت مشتریان و هم‌میهنان را فراهم کند و در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور همچون گذشته تاثیر گذار باشد.

بانک ایران زمین با تدارک این برنامه فرهنگی – ورزشی تلاش کرد تا در قالب یک حرکت غیر رسمی با پیام «ایران زمین خانه ماست» ضمن ایجاد حس دوستی و تلاش گروهی، محیطی را فراهم کند تا مدیران ارشد و کارکنان زمانی را در محیطی صمیمی در کنار هم سپری کنند.

این گردهمایی فرهنگی – ورزشی ساعت ۶ صبح روز جمعه ۲۲ خرداد با حضور مدیران و پرسنل در منطقه توچال تهران به انجام رسید.