تاپ خبر۲۴: دبیر رویداد سیلیکون ایران گفت: این رویداد برای نخستین باردرحاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ونوآوری ( INOTEX 2016) با هدف اشتراک گذاری تجربیات عملیاتی کارآفرینان ایرانی درزمینه فناوری‌ و نوآوری برگزار می شود. به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴، سید علی هزاوه درنشست خبری برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری(INOTEX2016) افزود: رویداد سیلیکون […]

تاپ خبر۲۴: دبیر رویداد سیلیکون ایران گفت: این رویداد برای نخستین باردرحاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ونوآوری ( INOTEX 2016) با هدف اشتراک گذاری تجربیات عملیاتی کارآفرینان ایرانی درزمینه فناوری‌ و نوآوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار تاپ خبر۲۴، سید علی هزاوه درنشست خبری برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری(INOTEX2016) افزود: رویداد سیلیکون ایران، گردهمایی کارآفرینان موفق ایرانی داخل و خارج از کشور ، سرمایه گذاران ، مدیران موفق شرکت های نوآور و فعالان اکوسیستم کارآفرینی ایران است.
وی با اشاره به اینکه این رویداد درروزهای دوم و سوم برپایی نمایشگاه برگزار می شود بیان کرد: آشنایی با تجربه کارآفرینان موفق ، شبکه سازی با کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی داخل و خارج از کشور ، یافتن فرصت های سرمایه گذاری و همکاری های مشترک ، شناخت دقیق وضعیت حال و آینده اکوسیستم کار آفرینی ایران از اهداف برگزاری این رویداد توسط مرکز شتابدهی نوآوری است.
وی افزود: ایرانیان دارای کسب و کار موفق فناورانه در خارج از کشور ، متخصصین ایرانی شاغل در شرکت های فناور خارجی ، شرکت های فناور موفق ایرانی، استارتاپ ها و شتابدهنده های نوآوری ، جوانان و فعالان حوزه کارآفرینی فناورانه و نوآورانه و سرمایه گذاران فناوری از مخاطبان اصلی این رویداد هستند.
هزاوه بیان کرد: در این رویداد پنل های تخصصی از قبیل پنل ایده ، شتابدهنده ، مالی ، نوآوری ، کارآفرینی نیز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این رویدادها سعی شده تا از کارآفرینان موفقی که درایران مشغول به فعالیت و یا ایرانیان کارآفرین موفقی که در خارج از کشور مشغول به فعالیت هستند دعوت شود.
هزاوه یادآور شد: در طول برگزاری این رویداد تورهای فناوری برای بازدید از مراکز فناوری نیز برگزار می شود.
پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری ونوآوری ( INOTEX2016) از دوم تا پنجم خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.