تاپ خبر۲۴: آثار ثبت شده توسط Xperia Z5 در خانه هنرمندان نمایش داده میشوند. همان‌طور که سونی وعده داده بود، با پایان یافتن رویداد عکاسی Iran360، سونی موبایل در خانه هنرمندان واقع در بوستان هنرمندان به آدرس تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران، گالری پاییز، میزبان تعدادی از […]

تاپ خبر۲۴: آثار ثبت شده توسط Xperia Z5 در خانه هنرمندان نمایش داده میشوند.
همان‌طور که سونی وعده داده بود، با پایان یافتن رویداد عکاسی
Iran360، سونی موبایل در خانه هنرمندان واقع در بوستان هنرمندان به آدرس تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران، گالری پاییز، میزبان تعدادی از آثار ثبت‌شده توسط عکاسان منتخب رویداد خواهند بود.
گالری پاییز خانه هنرمندان از تاریخ یازدهم تا پانزدهم دی‌ماه ۱۳۹۴ به مدت ۵ روز، پذیرای شما همراهان همیشگی سونی موبایل است. بدین ترتیب در روز افتتاحیه مورخ یازدهم دیماه، از ساعت ۱۷ الی ۲۰ و در روزهای دوازدهم تا پانزدهم از ساعت ۱۳ الی ۲۰ در گالری پاییز منتظر حضور شما عزیران هستیم.
در این مدت، تعدادی از آثار عکاسان منتخب رویداد که به ثبت زیبایی‌های طبیعی و اجتماعی ایران و ایرانیان به‌وسیله چشمهای تیزبین
Xperia Z5 پرداخته‌اند، به نمایش گذاشته خواهد شد.
لازم به ذکر است که تعدادی از جوایز مسابقه مردمی
Iran360 نیز در حاشیه برگزاری نمایشگاه به برندگان اهدا خواهد شد. از همه علاقمندان به عکاسی دعوت میشود تا از نمایشگاه Iran360 و آثار فوق العاده ثبت شده توسط هنرمندان ایرانی از کشور عزیزمان، بازدید کنند.