تاپ خبر۲۴:جشنواره عیدانه از اول تا بیست و چهارم مهر ماه امسال و جشنواره از عید تا عید نیز از عید قربان تا عید غدیر خم در کانون جوانه‌های بانک ملی ایران برگزار خواهد شد.  به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران در جشنواره عیدانه به ۸۵ نفر از کاربرانی که از […]

تاپ خبر۲۴:جشنواره عیدانه از اول تا بیست و چهارم مهر ماه امسال و جشنواره از عید تا عید نیز از عید قربان تا عید غدیر خم در کانون جوانه‌های بانک ملی ایران برگزار خواهد شد.

 به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران در جشنواره عیدانه به ۸۵ نفر از کاربرانی که از اول تا ۲۴ مهر ماه سال جاری در این کانون عضو شوند، به قید قرعه به هر نفر مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جایزه اعطا می‌شود.

همچنین در جشنواره عید تا عید (عید قربان تا عید غدیرخم) به ۱۰ نفر از کاربرانی که بالاترین امتیاز را در مدت زمان مذکور کسب کنند، جایزه‌ای به مبلغ ۲۰۰ هزار ریال اعطا خواهد شد.

گفتنی است در طی برگزاری جشنواره عیدانه به تمامی کسانی که کاربری آنها به عنوان معرف ثبت شود، به جای یک امتیاز، ۲ امتیاز تعلق خواهد گرفت و سقف مربوط به معرفین نیز برای آنها لحاظ نخواهد شد.

کانون جوانه‌های بانک ملی ایران به نشانی www.KIDS.bmi.ir اولین سایت آموزشی ـ تفریحی نوجوانان در حوزه پولی و بانکی کشور است.