تاپ خبر۲۴:طی مراسمی، برندگان طرح شتاب در پرداخت همراه اول، جوایز خود را دریافت کردند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه، طی مراسمی در برج همراه، برندگان ۱۰ ماه نخست سال ۹۳ طرح شتاب در پرداخت، حواله یکدستگاه پراید را دریافت کردند. بر اساس […]

تاپ خبر۲۴:طی مراسمی، برندگان طرح شتاب در پرداخت همراه اول، جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه، طی مراسمی در برج همراه، برندگان ۱۰ ماه نخست سال ۹۳ طرح شتاب در پرداخت، حواله یکدستگاه پراید را دریافت کردند.

بر اساس این طرح، هر ماهه یکدستگاه خودرو پراید و ۱۰۰ دستگاه گوشی P6 هواوی بین مشترکین دائمی واجد شرایط همراه اول، قرعه کشی می شود که در ۱۰ ماه نخست سال جاری، برندگان هر ماهه ۱۰۰ دستگاه گوشی جوایز خود را دریافت کرده و برندگان ۱۰ دستگاه خودرو پراید نیز در مراسم روز دوشنبه جایزه خود را دریافت کردند.

در این مراسم آقایان سیدمحمد رضوی از استان کرمان، مسلم نیک سرشت از استان البرز، محسن رضوانی از استان آذربایجان شرقی، حسین زارع زردینی از استان یزد، روح الله گل مرادی بیاتیانی از استان خوزستان، مهدی کاظم خانی از استان آذربایجان شرقی و علی سمیع خواه از استان گیلان و خانم ها اکرم نوروزجم از استان تهران، سارا اخوان از استان تهران، فاطمه پیرهوشیاران از استان کرمانشاه حواله جایزه خود را دریافت کردند.

همراه اول در راستای تشویق مشترکین به پرداخت به موقع قبوض، به مشترکین دائمی خود که قبض پایان دوره هر ماه را تا بیستم ماه بعد بصورت غیرحضوری پرداخت کنند. علاوه بر ارائه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه به عنوان هدیه، این مشترکین را در قرعه­ کشی یک دستگاه خودرو پراید و ۱۰۰ دستگاه گوشی P6 هواوی شرکت می دهد.