تاپ خبر۲۴:  با برپایی قرعه کشی دوره دوم طرح کارشای باشگاه مشتریان بانک ملت در محل ساختمان مرکزی این بانک، برندگان خوش شانس این دوره از طرح معرفی شدند.  به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی متشکل از نمایندگان […]

تاپ خبر۲۴:  با برپایی قرعه کشی دوره دوم طرح کارشای باشگاه مشتریان بانک ملت در محل ساختمان مرکزی این بانک، برندگان خوش شانس این دوره از طرح معرفی شدند.

 به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی متشکل از نمایندگان ادارات کل این بانک و با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه برگزار شد، ۲۲۲ نفر از شرکت کنندگان در طرح کارشا در سه قرعه کشی جداگانه به عنوان برنده برگزیده شدند.

 
بر اساس این گزارش، در قرعه کشی نخست طرح کارشا، از میان حدود ۵۰۷ هزار نفر شرکت کننده دارای ۵۰ کارشا، دو برنده خوش شانس موفق شدند جایزه ویژه ۵۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه سفر به عجایب هفتگانه جهان را از آن خود کنند.
 
در قرعه کشی دوم طرح کارشا نیز از میان بیش از یک میلیون و ۵۰۶ هزار نفر دارنده حداقل ۳۰ کارشا ، ۲۰ نفر برنده سکه ۸۳ گرمی کارشا شدند.
 
در عین حال در قرعه کشی سوم نیز که از میان بالغ بر دو میلیون و ۴۳ هزار نفر شرکت کننده واجد حداقل ۱۰ امتیاز کارشا برگزار شد ۲۰۰ نفر به عنوان برنده جایزه یک سکه تمام بهار آزادی شناخته شدند.
 
طرح کارشا با هدف افزایش تعداد مشتریان فعال ابزارهای غیرحضوری بانک ملت از ابتدای شهریور در این بانک به مرحله اجرا گذاشته شده است و تا پایان بهمن ماه در قالب سه دوره زمانی دوماهه ادامه دارد.
 
بر این اساس، اسامی برندگان این دوره پس از انجام مراحل اداری لازم، از طریق سایت اینترنتی بانک ملت به اطلاع عموم خواهد رسید.