تاپ خبر۲۴: عضو هیأت مدیره بانک گفت: برنامه راهبردی بانک سپه با توجه به واقعیت های موجود اقتصادی کشور و توانایی بانک تدوین شده است. دکتر هادی اخلاقی در جمع مدیران بانک سپه و مشاورین وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تشکر از تلاشهای وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تدوین برنامه راهبردی مناسب، […]

تاپ خبر۲۴: عضو هیأت مدیره بانک گفت: برنامه راهبردی بانک سپه با توجه به واقعیت های موجود اقتصادی کشور و توانایی بانک تدوین شده است.

دکتر هادی اخلاقی در جمع مدیران بانک سپه و مشاورین وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن تشکر از تلاشهای وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تدوین برنامه راهبردی مناسب، اظهار داشت: این اقدام در نوع خود بی نظیر و بی سابقه بوده است.
وی افزود: چنین برنامه هایی کمک می کند تا مجموعه های اقتصادی در یک راستا، هدفمند و منسجم حرکت کنند، این حرکت منسجم و هماهنگ باعث محقق شدن اهداف کلان دولت خواهد شد.
عضو هیأت مدیره بانک سپه در عین حال خواستار توجه ویژه مسئولین تدوین برنامه راهبردی به واقعیت های اقتصادی و تعیین شاخصهایی بر مبنای واقعیت های اقتصادی و بازار پولی شد.
وی افزود: جای تقدیر و تشکر دارد که مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی با این جدیت اجرای برنامه راهبردی را دنبال می کنند.
دکتر اخلاقی در ادامه با اشاره به برنامه راهبردی تدوین شده در بانک سپه اظهار داشت: تمام تلاش همکاران بانک سپه در تدوین برنامه راهبردی، در نظر گرفتن واقعیتهای بازار پولی، اسناد بالادستی همچون برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی، برنامه ششم توسعه و سیاستهای پولی تدوین شده از سوی بانک مرکزی بوده است.
وی در ادامه با اشاره به قانون مداری بانک سپه گفت: به جرات می توان گفت این بانک از جمله معدود بانکهایی است که به جد نسبت به رعایت نرخهای مصوب سود بانکی پایبند بوده و از آن تخطی نکرده است.
عضو هیأت مدیره، بانک سپه را بانکی قانونمدار و برنامه محور عنوان کرد.
حمیدرضا خطیبی عضو دیگر هیأت مدیره بانک سپه در این مراسم گفت: برنامه راهبردی بانک همسو و هم جهت با اهداف کلان اقتصادی دولت و در راستای برنامه بالادستی این بانک تدوین شده است.
حمیدرضا خطیبی اظهار داشت: بانک سپه همواره یکی از بانک های موثر در تحقق اهداف کلان اقتصادی کشور بوده و خواهد بود.
وی با تأکید براهمیت نقش سیستم بانکی در راستای نیل به رشد و توسعه پایدار اظهار داشت: هدفگذاری های صورت گرفته در بانک سپه خصوصاً برنامه راهبردی تدوین شده، در این راستا و به منظور نقش آفرینی هرچه بیشتر و بهتر در عرصه اقتصادی و تحقق اهداف تعریف شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده است.
عضو هیأت مدیره بانک سپه در ادامه با اشاره به برنامه بانکداری متمرکز تدوین شده در این بانک گفت: سعی شده تا نیازهای حال و آینده مشتریان و بازار پولی در این برنامه دیده شود.
دکتر حسینی رئیس اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه نیز از جمله دیگر سخنرانان این جلسه بود که با اشاره به برنامه راهبردی تدوین شده در بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه با تدوین برنامه ای جامع، کاربردی، مبتنی بر واقعیت ها و همسو با برنامه های بالادستی خود همچون برنامه ششم توسعه، برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سیاستهای پولی تدوین شده توسط بانک مرکزی سعی دارد تا ضمن نقش آفرینی در عرصه کلان اقتصادی به بانک اول کشور و انتخاب اول مشتریان در سال ۱۴۰۰ تبدیل شود.
وی با بیان اینکه افق دیده شده در برنامه راهبردی بانک قابل دست یابی است گفت: تمام تلاش همکاران در بانک سپه از بالاترین مقام اجرایی تا سطوح مختلف در راستای تحقق اهداف تعریف شده در برنامه فوق است.
دکتر حسینی افزود: بطور مستمر روند اجرایی شدن برنامه راهبردی بانک که مطابق با اهداف برنامه های بالادستی تدوین گردیده رصد شده و میزان موفقیت یا انحراف آن سنجیده می شود.
وی گفت: جلسات متعددی در سطوح مختلف بانک بمنظور هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این برنامه برگزار شده تا زمینه ها و بسترهای لازم برای تحقق هر چه بهتر اهداف تعریف شده فراهم گردد.