به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت آسیاتک، در راستای توصیه وزیر ارتباطات، کلیه هزینه های خرید اقلام تبلیغاتی نوروز سال ۹۷ این شرکت به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا می کند. بر اساس این گزارش این اقدام با پیوستن شرکت آسیاتک به کمپین حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه وزیر ارتباطات صورت گرفته […]

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی شرکت آسیاتک، در راستای توصیه وزیر ارتباطات، کلیه هزینه های خرید اقلام تبلیغاتی نوروز سال ۹۷ این شرکت به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا می کند.

بر اساس این گزارش این اقدام با پیوستن شرکت آسیاتک به کمپین حمایت از مردم زلزله زده کرمانشاه وزیر ارتباطات صورت گرفته و طی آن، هزینه کلیه اقلام تهیه نشده مربوط به نوروز ٩٧ به هموطنان عزیز آسیب دیده از زلزله کرمانشاه اختصاص خواهد یافت.
گفتنی است پیش از این نیز شرکت آسیاتک در هنگام وقوع زلزله کرمانشاه در دو فاز گسترده، اقدام به اهدای اقلام ضروری و مبالغ ریالی به زلزله زدگان کرده است.
در پایان این گزارش آمده است هیئت مدیره، مدیران و پرسنل برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور، ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام موثر و هوشمندانه وزیر ارتباطات، حمایت همه جانبه خود را از این عمل خداپسندانه اعلام می دارند. /پایان خبر