تاپ خبر۲۴:مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی با اشاره به تامین اعتبار و تسهیلات طرح های اشتغالزایی، استفاده از تمام ظرفیت های بانک سینا برای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان را از اولویت های این بانک برشمرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی ضمن بازدید از شعب استان آذربایجان غربی با اشاره به پیشینه و فرهنگ غنی این منطقه اظهار کرد: اکوسیستم کم نظیر و دشت های حاصلخیز، این استان را از لحاظ صنعتی و روابط تجاری در موقعیتی کلیدی قرارداده است، لذا می بایست با بهره گیری از ابزارهای صحیح بازاریابی و شناسایی بازارهای هدف، ضمن افزایش سهم بازار، ارتقاء بیش از پیش جایگاه بانک را در نظام بانکی فراهم نمائیم.
دکتر ایمانی افزود: تجهیز و تخصیص منابع، کاهش نسبت وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت، بانک را در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد و برای تحقق این امر تمام کارکنان صف و ستاد باید توجه ویژه ای به امر بازاریابی وتقویت مشتری مداری به عنوان یک مزیت رقابتی مهم داشته باشند.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به ظرفیت اعتباری بانک برای ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی افزود: کمک به واحدهای تولیدی و تامین سرمایه در گردش آن ها و اشتغالزایی جزو برنامه ها و اولویت های مهم بانک بوده و ضروری است برای رسیدن به اهداف تعیین شده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود بهره کافی را برد.

وی با تاکید بر پیشبرد اهداف ترسیم شده بانک، افزود: ارائه کار حرفه ای در بازار رقابتی و تمرکز بر برنامه محوری یک ضرورت است که باید مدنظر باشد.
گفتنی است در این سفر ایروانی معاون مهندسی وپشتیبانی، یزدیخواه معاون شعب و مناطق، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی، ابراهیمی مدیر حراست وحیدری مدیر منطقه، مدیرعامل بانک را همراهی نمودند و ضمن بررسی وضعیت عملکردی شعب در حوزه های مختلف، دستورات لازم جهت پیشبرد اقدامات صادر شد.
در جریان این سفر، شعبه بانک سینا در شهر بوکان نیز به بهره برداری رسید.