تاپ خبر۲۴: عضو هیات مدیره و قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بحث بخشودگی جرائم بیمه ای برای عبور از بحران اقتصادی کارگاه ها بسیار کمک کننده است و پیشنهاد می شود تا زمانی که واحدهای اقتصادی در حالت بحران و فشار مالی هستند، این طرح تداوم داشته باشد. به […]

تاپ خبر۲۴: عضو هیات مدیره و قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: بحث بخشودگی جرائم بیمه ای برای عبور از بحران اقتصادی کارگاه ها بسیار کمک کننده است و پیشنهاد می شود تا زمانی که واحدهای اقتصادی در حالت بحران و فشار مالی هستند، این طرح تداوم داشته باشد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، آرمان خالقی اظهار داشت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، در حفظ و پایداری واحدهای اقتصادی و کارگاه ها نقش بسیار مهمی دارد.
وی افزود: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، فرصتی است تا کارگاه های تولیدی رابطه مالی خود را با تامین اجتماعی بازبینی و تعیین تکلیف کنند.
خالقی گفت: عدم بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب موجب تعویق بدهی ها و انباشته شدن جرائم می شود و ارائه خدمات مطلوب از سوی سازمان تامین اجتماعی به جامعه را با مشکل مواجه می کند.
قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، افزود: جامعه کارفرمایی از سازمان تامین اجتماعی انتظار دارد اینگونه شرایط را برای کارفرمایان تحت فشار مالی، تداوم دهد از اینرو که این دسته از کارفرمایان به لحاظ کاهش فروش محصولات کارگاه و عدم دریافت تسهیلات بسیار در مضیقه هستند.
خالقی تصریح کرد: همچنین از سازمان تامین اجتماعی انتظار می رود خدمات دهی به کارگران واحدهای تولیدی به دلیل بدهی کارفرما به تامین اجتماعی متوقف نشود.