تاپ خبر۲۴: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب موجب سرعت بازپرداخت بدهی ها می شود، گفت: این امر باعث ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه ها و آینده شرکتها خواهد شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا […]

تاپ خبر۲۴: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب موجب سرعت بازپرداخت بدهی ها می شود،

گفت: این امر باعث ایجاد اطمینان برای ادامه فعالیت کارگاه ها و آینده شرکتها خواهد شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا محجوب اظهار داشت: موضوع بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب یکی از موضوعاتی بوده که کارفرمایان همواره پیگیر آن بوده اند.
وی افزود: کارفرمایان تمایل دارند برای فرار از جرائم بیمه ای هرچه سریعتر حق بیمه خود را پرداخت کنند و این امر با حذف جرائم بیمه ای عملی می شود.
محجوب گفت: سازمان تامین اجتماعی با حذف جرائم بیمه ای، عملا فرصتی برای اینکه تمامی کارفرمایان، خوش حساب شوند را فراهم می کند.
وی ادامه داد: این امر قابل انجام است مشروط بر اینکه سازمان بتواند طبق قانون در این زمینه عمل کند.
محجوب افزود: سازمان تامین اجتماعی با این اتفاق هم حق بیمه کارفرمایان را جمع آوری می نماید و هم آنان را به صورت خودکار و بدون مراجعه حضوری، آماده برای پرداخت حق بیمه می نماید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای پذیرش کارفرما و دریافت حق بیمه و ارائه خدمات به بیمه شدگان باید شرایط بیش از پیش آسان شود، گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی است که وظیفه اش ایجاد رضایتمندی و امنیت خاطر در سطح جامعه است و با این اقدام، حرکتی سازنده انجام داده است.