تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی بسیار ارزشمند است، گفت: این طرح انگیزه ای برای پرداخت معوقات کارفرمایان و ادامه فعالیت آنان است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی بسیار ارزشمند است، گفت: این طرح انگیزه ای برای پرداخت معوقات کارفرمایان و ادامه فعالیت آنان است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمدعلی وحدتی اظهار داشت: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، باعث تشویق کارفرمایانی می شود که به دلایل مختلف نتوانسته اند حق بیمه را پرداخت کنند و جریمه شده اند.
وی افزود: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان از سوی تامین اجتماعی، منابع مالی خوبی را برای این سازمان رقم می زند و باعث می شود از این پرداختی ها، برای برنامه هایی که در دست اقدام دارد، استفاده کند.
دکتر وحدتی گفت: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب، گشایشی برای کارفرمایان است تا از جریمه معاف شوند.
وی اظهار داشت: با توجه به رکود بازار و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، چنانچه این طرح از سوی تامین اجتماعی اجرا نمی شد، معوقات کارفرمایان همچنان افزایش پیدا می کرد که این خود آسیبی جدی برای این سازمان است.