تاپ خبر۲۴:این یخچال‌های پیشرفته طوری طراحی‌شده‌اند که کمترین اتلاف سرما و غذا را داشته باشند. اکنون دیگر باوجود لوازم‌خانگی‌های هوشمند مانند یخچال‌های Door-in-Door اینستا ویوی ال‌جی خراب شدن و اتلاف غذا به حداقل خواهد رسید. در یخچال‌های معمولی بعد از باز شدن درب یخچال حدود ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد تا یخچال دوباره به […]

تاپ خبر۲۴:این یخچال‌های پیشرفته طوری طراحی‌شده‌اند که کمترین اتلاف سرما و غذا را داشته باشند.

اکنون دیگر باوجود لوازم‌خانگی‌های هوشمند مانند یخچال‌های Door-in-Door اینستا ویوی ال‌جی خراب شدن و اتلاف غذا به حداقل خواهد رسید.

در یخچال‌های معمولی بعد از باز شدن درب یخچال حدود ۱ تا ۲ ساعت طول می‌کشد تا یخچال دوباره به حداکثر سطح خنک‌سازی خود برسد. به‌عنوان بخشی از راه‌حل لوازم آشپزخانۀ هوشمند ال‌جی، در یخچال‌های Door-in-Door اینستا ویوی ال‌جی یک پنل شیشه‌ای براق و بازتاب‌دهنده طراحی‌شده است که تنها با دو ضربۀ آهسته روشن می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا آنچه درون یخچال وجود دارد را دیده و بررسی کنند، این موضوع تا ۴۱% اتلاف سرما در یخچال را کاهش می‌دهد.

در طراحی پیشرفتۀ این یخچال نوسان دما کمتر است درنتیجه موادی مانند میوه‌ها، سبزی‌ها و محصولات لبنی برای مدت‌زمان بیشتری تازه می‌مانند. این یخچال از فناوری Hygiene Fresh+™ که به‌صورت خودکار هواری درون یخچال را تمیز و تصفیه می‌کند، نیز بهره می‌برد، سیستم فیلتر پنج مرحله‌ای آن توسط شرکت بریتانیایی تضمین کیفیت Intertek تأییدشده و تا ۹۹٫۹۹۹٪ باکتری‌ها را از بین می‌برد و با انجام این کار، بوی ناشی از مواد غذایی موجود در یخچال را به حداقل می‌رساند.

کمپرسورهای یخچال‌های قدیمی از سیستم حرکات دورانی با ۴ نقطه سایشی استفاده می‌کنند که منجر به مصرف بیش‌ازحد انرژی شده و علاوه بر این باعث می‌شود قطعات بیشتری در یخچال مورداستفاده قرار بگیرد. کمپرسور اینورتر ال‌جی با داشتن تنها یک نقطۀ سایشی کل عملکرد یخچال‌های اینستا ویو را متحول کرده است. استفاده از چنین سیستمی باعث شده تا طول عمر این یخچال‌ها و توانایی خنک‌سازی آن‌ها افزایش و میزان مصرف انرژی و انتشار نویز و صدا در آن‌ها تا ۲۵% کاهش پیدا کند.

هدف سیستم‌های ذخیره‌سازی هوشمند (Smart Storage System) فراهم کردن نهایت آسایش و راحتی برای خانه‌داران است، ازاین‌رو امکان دسته‌بندی گروه‌های مشخصی از مواد غذایی و قرار دادن آن‌ها در یکجا در این یخچال‌ها فراهم‌شده است. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند با نصب اپلیکیشن Smart ThinQ™ ال‌جی درگوشی‌های هوشمند همراه خود، یخچالشان را کنترل کنند.

این برنامۀ اختصاصی به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای یخچال خود را کنترل کرده و از چندین مزایای دیگر آن مانند اعمال انجماد سریع و اکسپرس لذت ببرند. عملکرد انجماد سریع کمک می‌کند تا مواد غذایی درون یخچال سریع‌تر خنک شوند و موادی مانند بستنی، ماهی و گوشت در بهترین شرایط ممکن حفظ و نگهداری شوند. همچنین از برنامۀ Smart ThinQ™ می‌توان برای اجرای فناوری Hygiene Fresh+™ و تازه‌سازی مجدد هوای درون یخچال با سرعت بیشتر و در هر ساعتی استفاده کرد.

در طی سال‌ها، فناوری هوشمند و آینده‌نگرانۀ ال‌جی به خانواده‌ها کمک کرده است تا بر چالش‌های هدر رفتن و فاسدشدن مواد غذایی غلبه کنند و درنتیجۀ آن سبک زندگی خود را به سبکی سالم و پایدار ارتقا دهند.

اکنون دیگر با نوآوری‌هایی که در یخچال‌های Door-in-Door اینستا ویوی ال‌جی جود دارد، مصرف‌کنندگان می‌تواند با اطمینان بیشتری مواد غذایی اولیه و تازه را خریده و بدون اینکه نگران حفظ و نگهداری آن‌ها باشند، وعده‌های غذایی سالمی را تجربه کنند.