تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می کند، آماده دریافت نظر مخاطبان درباره این خدمات است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون علاوه بر انواع خدمات حضوری در شعب بانک، خدمات متنوعی نیز به صورت غیرحضوری در انواع سامانه ها از قبیل […]

تاپ خبر۲۴: بانک ملی ایران در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می کند، آماده دریافت نظر مخاطبان درباره این خدمات است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک ملی ایران، اکنون علاوه بر انواع خدمات حضوری در شعب بانک، خدمات متنوعی نیز به صورت غیرحضوری در انواع سامانه ها از قبیل خودپرداز، CRS، بام، بله، اپلیکیشن ۶۰ و …. توسط بانک ملی ایران ارائه می شود.

طبیعی است که مخاطبان، مشتریان و کاربران درباره هر کدام از این سامانه ها و نحوه کارکرد آنها دیدگاه ها و یا پیشنهادهایی داشته باشند.

واحد ارتباط مردمی (Call Center) بانک ملی ایران با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱ آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان محترم است. سامانه بام نیز در بخش «بازخوردها»، این امکان را فراهم کرده که کاربران سامانه، دیدگاه های خود را درباره آن مطرح کنند.

پیام رسان بله نیز در بخش «ارسال بازخورد» در نسخه رایانه ای و یا بخش «پشتیبانی» در نسخه تلفن همراه، امکان ارسال هر نوع پیشنهاد، نظر یا انتقاد را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

بانک ملی ایران نظرات دریافتی را به صورت پیوسته جمع آوری کرده و از آنها در بهبود فرآیندها استفاده می کند.