تاپ خبر۲۴:مراسم معارفه تنی چند از مدیران امور بانک کشاورزی روز شنبه بیست و نهم فروردین ماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این مراسم که با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل […]

تاپ خبر۲۴:مراسم معارفه تنی چند از مدیران امور بانک کشاورزی روز شنبه بیست و نهم فروردین ماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این مراسم که با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی، مدیران امور، رؤسای ادارت و معاونان برگزار شد، دکتر شهید زاده ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های یکایک این مدیران در پست های سازمانی پیشین، در انجام مسئولیت های جدید برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
وی جابجایی و چرخش مشاغل در سازمان را فرصتی گرانبها برای رشد و نمایش استعدادهای نهفته مدیران دانست و افزود: جابجایی در سازمان نوعی انتقال تجربه بین افراد و بخش های سازمان است تا استفاده بهینه از تجربیات افراد میسر شود.
شهید زاده با بیان اینکه پروژه عاملیت خرید گندم وارد اوج عملکرد خود می شود، برنامه بانک کشاورزی برای سال ۹۴ را برنامه سنگین و پرافتخاری دانست و تلاش، توجه و دقت مدیران را در اجرای برنامه های تدوین شده خواستار شد.
وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در مقایسه با گذشته اقبال و رویکرد بهتری نسبت به بانک کشاورزی در سطح جامعه وجود دارد و به زودی این بانک مجددا بر تارک نظام بانکی کشور خواهد درخشید.
دکتر شهید زاده اظهار امیدواری کرد با ابداع گفتمانی جدید در عرصه بانکداری، خالق رویدادهای نوینی باشیم و تفکر جدیدی را در نظام بانکی بنیان گذاری کنیم.
در خاتمه این مراسم دکتر شهید زاده احکام جدید پنج نفر از مدیران امور را به آن ها ابلاغ و از تلاش های سید حسین رضوی مدیر امور نظارت و بازرسی که پس از ۳۵ سال خدمت به مقام بازنشستگی نائل شد با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.
این گزارش می افزاید با ابلاغ این احکام، فرهاد فنودی به عنوان مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات، امین مرادی در سمت مدیر امور سرمایه انسانی و ساختاری، منوچهر حیاتی به عنوان رئیس مرکز جدید التاسیس پژوهش ها و برنامه ریزی و راهبردی و خسرو شاهوردی در سمت مشاور مدیر عامل در حوزه اعتباری و عضو موظف بانک زمین انجام وظیفه خواهند کرد.