تاپ خبر۲۴: بانک گردشگری حامی دومین دوره مسابقات اسکی خیریه اتاق ایران و سوییس شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ؛ این مسابقات در پیست دربند سر برگزار شد و تمام درآمد حاصل از برگزاری آن به تجهیز مدارس ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در مناطق محروم استان خوزستان […]

تاپ خبر۲۴: بانک گردشگری حامی دومین دوره مسابقات اسکی خیریه اتاق ایران و سوییس شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ؛ این مسابقات در پیست دربند سر برگزار شد و تمام درآمد حاصل از برگزاری آن به تجهیز مدارس ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان در مناطق محروم استان خوزستان اختصاص یافت.
بر اساس این گزارش در این مسابقات سعی شد تا با هدف ایجاد فرهنگ ورزش در بین عموم مردم امکان ایجاد رقابت در سطح پایین تر از حرفه ای نیز فراهم شده و حتی رده های سنی مختلف بتوانند حضور در این رقابت میزان توان خود را مورد ارزیابی قرار دهند.
لازم به ذکر است در این مسابقات که با حضور سفیر سوییس در ایران برگزار شد شرکت کنندگانی از کشور های بلژیک و سوییس نیز حضور داشتند.
گفتنی است بانک گردشگری پیش از این نیز در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حمایت از مسابقات ورزشی، برگزاری کنسرت های موسیقی و حضور در فضاهای هنری را در دستور کار خود قرار داده است.