تاپ خبر۲۴: جشن بزرگ هندبال با معرفی بانک گردشگری به عنوان اسپانسر برای لیگ این ورزش در سال ۹۴ برگزار شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ؛ در این مراسم ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال ضمن تشکر از حمایت و تلاش های بانک گردشگری برای رشد و ارتقای ورزش […]

تاپ خبر۲۴: جشن بزرگ هندبال با معرفی بانک گردشگری به عنوان اسپانسر برای لیگ این ورزش در سال ۹۴ برگزار شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری ؛ در این مراسم ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال ضمن تشکر از حمایت و تلاش های بانک گردشگری برای رشد و ارتقای ورزش به خصوص ورزش هندبال اعلام کرد : بانک گردشگری به عنوان اسپانسر مسابقات لیگ هندبال کشور در سال ۹۴ و همچنین یک برنامه تلویزیونی با محوریت هندبال انتخاب شده که جا دارد از این مجموعه و مدیریت آن دکتر مهدی جهانگیری کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم.

وی در ادامه حضور بخش خصوصی در ورزش را بسیار مهم و موثرارزیابی کرد و افزود: سرمایه گذاری این بخش در ورزش باعث رشد ورزش در جامعه می شود و کمک شایانی به ارتقای ورزش در سطح همگانی و قهرمانی می کند.

لازم به ذکر است در این مراسم مسابقات لیگ هندبال کشور در سال۴ ۹ قرعه کشی شد و در پایان مراسم قرعه کشی هدایایی به رسم یادبود به دکتر حیدر آبادی عضو هیات مدیره بانک گردشگری که به عنوان نماینده بانک در این مراسم حضور داشتند، اعطا شد.

گفتنی است که در جشن بزرگ هندبال که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد ، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ،شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال، دکتر محمد پور کیانی سرپرست فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ، اعضای تیم ملی هندبال و همچنین مدیران عامل تیم های شرکت کننده در لیگ و جمع کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته و همچنین خبرنگاران رسانه های مختلف حضور داشتند