تاپ خبر۲۴: مراسم تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در سال ۱۳۹۳ عصر فردا چهاردهم دی ۱۳۹۴ در بانک کشاورزی برگزار خواهد شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ ، در این مراسم دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در جمع کشاورزان نمونه سخنرانی خواهد کرد. بر اساس این گزارش بیان […]

تاپ خبر۲۴: مراسم تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی در سال ۱۳۹۳ عصر فردا چهاردهم دی ۱۳۹۴ در بانک کشاورزی برگزار خواهد شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ ، در این مراسم دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در جمع کشاورزان نمونه سخنرانی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش بیان نظرات نمایندگان بخش های زراعت، باغبانی، دام، بخش تشکل های کشاورزی، بخش منابع طبیعی و بخش آب و خاک و صنایع کشاورزی، سخنرانی روسای سازمان جهاد کشاورزی استان های تهران، آذربایجان غربی و خراسان رضوی و اجرای برنامه فرهنگی هنری از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.
این گزارش می افزاید، مراسم معرفی و تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی صبح فردا در وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد و بانک کشاورزی نیز به رسم هر سال طی مراسم خاصی از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی قدردانی می کند.