تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد در هفتمین همایش ملی بهره‌وری که در تاریخ ۱۰ مهر در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با توجه به شایستگی‌ها و رعایت استانداردهای بین‌المللی بهره‌وری، موفق به کسب تندیس زرین شد. بر اساس این خبر، این همایش با پیام دکتر روحانی رییس جمهور  و سخنرانی دکتر آخوندی وزیر راه […]

تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد در هفتمین همایش ملی بهره‌وری که در تاریخ ۱۰ مهر در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، با توجه به شایستگی‌ها و رعایت استانداردهای بین‌المللی بهره‌وری، موفق به کسب تندیس زرین شد.

بر اساس این خبر، این همایش با پیام دکتر روحانی رییس جمهور  و سخنرانی دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رئیس مجمع عالی بهره‌وری آغاز شد و تنی چند از صاحب نظران، مدیران اجرایی موفق، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ۳ بخش دولت و بهره‌وری، زیرساخت‌هاو پیش‌نیازهای بهره‌وری و همچنین محیط کسب و کار و بهره‌وری، نظرها و دیدگاه‌های خود را برای ارتقاء بهره‌وری در کشور بیان کردند. در همین راستا، در پنل محیط کسب و کار و بهره‌وری دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، دکتر سید اصفهانی و دکتر فرشاد مومنی از اساتید دانشگاه و مهندس صدیقی مدیر کانون زنان کارآفرین به نقش محیط کسب و کار برای بهبود بهره‌وری در سطح کلان و نیز بنگاه‌های اقتصادی پرداخته و در پایان به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

همچنین پس از برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی، دبیر همایش بیانیه‌ای که با مشارکت حاضرین در مراسم تدوین و نهایی شده بود را قرائت و مقرر شد بیانیه مزبور جهت بهره‌برداری به حوزه‌های ذیربط دولت ارسال شود.

گفتنی است در بخش پایانی این مراسم نیز شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در سال گذشته موفق شده‌بودند نظام بهره‌وری را به نحو مناسبی در سازمان ذیربط خود استقرار دهند و دستاوردهای برجسته‌ای کسب کنند، مورد تشویق قرار گرفتند. در بخش علمی نیز به پژوهشگرانی که مقالات آنها مورد پذیرش دبیرخانه همایش قرار گرفته‌بود، لوح تقدیر اهداء شد.