تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد، در پایان دهمین سال فعالیت خود، از ۱۰ نقد برتر و پیشنهاد سازنده تقدیر به‌عمل می‌آورد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک‌پاسارگاد، به دنبال استقبال کم‌نظیر هم‌میهنان گرامی از طرح‌های نقد برتر در سالهای گذشته، این بار نیز به مناسبت پایان دهمین سال فعالیت، بانک‌پاسارگاد به ۱۰ نقد برتر و […]

تاپ خبر۲۴: بانک‌پاسارگاد، در پایان دهمین سال فعالیت خود، از ۱۰ نقد برتر و پیشنهاد سازنده تقدیر به‌عمل می‌آورد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از بانک‌پاسارگاد، به دنبال استقبال کم‌نظیر هم‌میهنان گرامی از طرح‌های نقد برتر در سالهای گذشته، این بار نیز به مناسبت پایان دهمین سال فعالیت، بانک‌پاسارگاد به ۱۰ نقد برتر و پیشنهاد سازنده، جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد کرد. این طرح در راستای اعتقاد مدیران این بانک به لزوم گسترش فرهنگ انتقاد و نقدپذیری است. از این‌رو از کلیه پیشنهادها، نقدها و نظرهای هم‌وطنان خود استقبال کرده و تک‌تک آنها را به‌طور دقیق مطالعه و بررسی می‌کنند.
گفتنی است هم‌میهنان گرامی ‌می‌توانند برای ارایه نقدها و پیشنهادهای خود در خصوص عملکرد بانک‌پاسارگاد در بخش‌های مختلف، به سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir مراجعه فرمایند. مهلت درج نظرها و نقدها، تا پایان سال ۱۳۹۴ است. همچنین مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم است.