تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور گفت : بانک ها به ویژه بانک پارسیان در پیشبرد طرح های عمرانی و توسعه ای کشور در دوران تحریم عملکرد مثبتی داشتند. حمیده زرآبادی بیان کرد: ورود بانکها به طرح های توسعه ای و عمرانی علاوه بر تامین مالی طرح ها، اشتغالزایی مولد و پایداری اقتصاد […]

تاپ خبر۲۴: عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور گفت : بانک ها به ویژه بانک پارسیان در پیشبرد طرح های عمرانی و توسعه ای کشور در دوران تحریم عملکرد مثبتی داشتند.

حمیده زرآبادی بیان کرد: ورود بانکها به طرح های توسعه ای و عمرانی علاوه بر تامین مالی طرح ها، اشتغالزایی مولد و پایداری اقتصاد را به همراه دارد و منجر به کاهش بیکاری می شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با آریا اعلام کرد: سرمایه گذاری بانکها در طرح های توسعه ای و عمرانی باید با نظارت همراه باشد، در صورت نظارت بر مشارکت بانکها در این طرح ها تا حد زیادی به اقتصاد فعلی که دچار بحران و تحریم است، کمک می شود زیرا طرح های زیرساختی همواره اثر مطلوب در اقتصاد داشته اند.
او افزود : متاسفانه در سال های اخیر هجمه علیه بانک ها بسیار زیاد شده درحالی که بسیاری از اقدامات بانک ها به خصوص بانک های خصوصی مانند پارسیان که در طرح های عمرانی چون آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم، پالایشگاه بیدبلند بهبهان، فولاد سبزوار و … مشارکت دارند، نادیده انگاشته می شود.
این عضو کمسیون صنایع خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا همکاری و مشارکت بانک ها در طرح های عمرانی و توسعه ای بیشتر شود. تکیه اقتصاد که همواره بر درآمد نفتی بوده، با حضور و مشارکت بانکها در طرح ها کمتر شده و به دیگر صنایع منتقل شود. بدیهی است چنین طرح هایی به اقتصاد بیمار کشور کمک بسزایی خواهد کرد.