تاپ خبر۲۴:استاندار سمنان در همایش عمومی کارکنان بانک مهر اقتصاد استان، گفت: مجموعه مهر نقش موثری در رونق کسب و کار استان داشته است. دکتر عباس رهی – استاندار سمنان – با  بیان اینکه باید در انجام کارها اخلاص داشته باشیم چرا که اگر کاری با اخلاص انجام شود در نظر خداوند بسیار با ارزش […]

تاپ خبر۲۴:استاندار سمنان در همایش عمومی کارکنان بانک مهر اقتصاد استان، گفت: مجموعه مهر نقش موثری در رونق کسب و کار استان داشته است.

دکتر عباس رهی – استاندار سمنان – با  بیان اینکه باید در انجام کارها اخلاص داشته باشیم چرا که اگر کاری با اخلاص انجام شود در نظر خداوند بسیار با ارزش خواهد بود اذعان داشت: گزارش های ارائه شده از سوی مدیر عامل بانک و مدیرکل شعب استان سمنان، نشانگر اقدامات بزرگی است که موجب شده تا مجموعه مهر سهم قابل توجهی از جمعیت فعال و اقتصادی استان را به خود اختصاص دهد و این امر تنها با تلاش کارکنان و رضایت مردم تحقق یافته است.

استاندار سمنان به نقش موثر بانک مهر اقتصاد در رشد و شکوفایی تولید و رونق کسب و کار در استان اشاره کرد و افزود: مجموعه مهر در تعامل مناسبی که با استانداری داشته، توانسته است خدمات قابل توجهی را در قالب پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان و صنعتگران استان در بخش های مختلف ارائه دهد و نقش موثر و بسزائی در رشد و شکوفائی تولید و رونق کسب و کار استان ایفا نماید.

رهی با ابراز خرسندی از اینکه منابع این بانک در راه عمران، آبادانی و رشد اقتصادی استان صرف شده است، ابراز داشت: انتظار می رود این رویه به تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها و موسسات پولی و اعتباری تسری یابد.

گفتنی است در خلال این همایش، مدیر عامل بانک مهر اقتصاد و استاندار سمنان با یکدیگر دیدار و گفتگو نمودند و  دکتر نتاج با بیان اینکه در مجموعه مهر حدود ۷۰ درصد از سپرده های جذب شده هر استان در همان منطق

مصرف می شود، گفت: معتقدیم با مصرف منابع جذب شده در هر منطقه به رشد و شکوفایی استان در بخش های مختلف از قبیل صنعت، معدن، کشاورزی و عمران کمک شایانی می شود.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد تاکید کرد: بانک مهر اقتصاد همواره به دنبال مبادلات و معاملات واقعی بوده و به صورت جدی از سفته بازی، مبادلات و معاملات غیر واقعی، پرهیز می کند و تاکنون نیز در اجرای این سیاست ضرری شامل حالش نشده است.

استاندار سمنان نیز گفت: با توجه به گزارش ارائه شده ۱۳۵ هزار نفر سپرده گذار یعنی در حدود ۳۳ درصد از جمعیت فعال اقتصادی استان سمنان مشتری این بانک هستند و از خدمات آن استفاده می کنند که این آمار در مقایسه با دیگر بانکها چشم گیر و تحسین برانگیز است.