تاپ خبر۲۴:در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در این جشنواره که توسط انجمن […]

تاپ خبر۲۴:در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در این جشنواره که توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نشان عالی رضایتمندی مشتریان با عنوان مدیریت شایسته در بانک و بیمه به سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اعطا شد.
در این مراسم که با حمایت دستگاه های اجرایی و تشکل های مرتبط با این حوزه به منظور تبیین رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه بانک و بیمه برگزار گردید پس از انجام فرآیند ارزیابی منطبق بر اصول تخصصی و علمی با همکاری اساتید دانشگاه ها از بانک ها و بیمه های حامی حقوق مصرف کننده تجلیل به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، در جشنواره ملی رضایتمندی مشتری تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اساتید داخلی و خارجی به ایراد سخنرانی پرداختند.