تاپ خبر۲۴:بانک مهر اقتصاد در چهارمین دوره ارزیابی جایزه جهانی سازمان های دانشی برتر (MAKE) ایران که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس شورای عالی سازمان های دانشی برتر در ایران و رئیس دانشگاه صنعتی شریف در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد رتبه چهارم سازمان دانشی برتر” کشور را […]

تاپ خبر۲۴:بانک مهر اقتصاد در چهارمین دوره ارزیابی جایزه جهانی سازمان های دانشی برتر (MAKE) ایران که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، رئیس شورای عالی سازمان های دانشی برتر در ایران و رئیس دانشگاه صنعتی شریف در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد رتبه چهارم سازمان دانشی برتر” کشور را از آن خود کرد.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، دانشگاه صنعتی شریف نماینده رسمی برگزاری ارزیابی جهانی سازمان‌ دانشی برتر در چهارمین دوره ارزیابی خود بر اساس بیش از ۱۵۰ شاخص بین‌المللی بنیاد MAKE ، بانک مهر اقتصاد را به عنوان یکی از ۵ سازمان دانشی برتر کشور معرفی کرد.
بنا براین گزارش، بانک مهر اقتصاد طی سه سال گذشته در میان سازمان های کشور جزء ۱۰ سازمان دانشی برتر قرار داشت که در سال جاری با یک جهش قابل ملاحظه موفق شد موقعیت خود را در میان ۵ سازمان دانشی برتر کشور تثبیت نماید.
شایان ذکر است دکتر غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه هادی بهنود معاون طرح توسعه، راهبر مدیریت دانش سازمان (CKO)و ناظر دانش بانک در پنل تخصصی کنفرانس “مدیریت ارزش آفرین دانش، نوآوری و سرمایه فکری” که در خلال این ارزیابی برگزار شده بود شرکت نمودند و ضمن ارائه تجربیات خود در حوزه مدیریت دانش و سرمایه های فکری، اقدامات صورت گرفته بانک در قالب معیارهای مورد نظر را تشریح نمودند و با ارائه رویکردهای بکارگرفته شده در این حوزه به تبیین مبناهای دانش محوری در روند تصمیم سازی مجموعه مهر پرداختند.
بر اساس این گزارش آقای داور دیر مینا مدیر اداره تحقیقات و مطالعات معاونت طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در این ارزیابی در بین بیش از ۵۰ شرکت حاضر به عنوان دانشی ترین مدیر ارشد شناخته شد و گواهینامه CKO به وی اهدا گردید.
گفتنی است ارزیابی جهانی MAKE، معتبرترین ارزیابی بین‌المللی در حوزه مدیریت دانش، نوآوری و سرمایه فکری است که هر ساله هزاران سازمان از بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌طور مستمر در ارزیابی جهانی MAKE شرکت می‌کنند و مجموعه فعالیت‌های خود را در حوزه‌ی مدیریت دانش محور بر اساس ۱۵۰ شاخص می‌سنجند.
این سازمان‌ها همچنین از گزارش‌های تحلیلی جامع و نیز تجربیات سازمان‌های برتر دنیا در این ارزیابی بهره‌مند می‌‌شوند، این جایزه در ایران از سوی دانشگاه صنعتی شریف و زیرنظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE اهداء می‌شود.
همچنین در این کنفرانس بیش از ۳۰ مورد واکاوی عملیاتی از سازمان های ایرانی در حوزه مدیریت دانش بعمل آمد و ۱۰ ارائه بین المللی از سازمان های پیشرو ارائه شد.