تاپ خبر۲۴: با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، بانک ملت به عنوان برترین شرکت کشور معرفی شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت و بر اساس رتبه بندی شرکت های برتر ایران از نظر میزان فروش/ درآمد، هلدینگ بانک ملت با ثبت فروش ۲۸۴ هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ […]

تاپ خبر۲۴: با اعلام سازمان مدیریت صنعتی ایران، بانک ملت به عنوان برترین شرکت کشور معرفی شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملت و بر اساس رتبه بندی شرکت های برتر ایران از نظر میزان فروش/ درآمد، هلدینگ بانک ملت با ثبت فروش ۲۸۴ هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، عنوان برترین شرکت ایران را از آن خود کرد.

بر اساس این گزارش، میزان فروش بانک ملت در سال ۹۴ معادل ۲۴۰ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

در عین حال، سازمان مدیریت صنعتی، نام بانک ملت را در بین ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه بندی سال ۱۳۹۶ بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۵ ثبت کرد.

تغییر رتبه فروش شرکت های فهرست یکصد شرکت برتر ایران در چهار سال اخیر، وجود اطلاعات شرکت در رتبه بندی شرکت های برتر برای حداقل سه سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان ده نبودن شرکت، معیارهای انتخاب ۱۰ شرکت پیشرو کشور است.

در عین حال، بانک ملت از لحاظ بالاترین ارزش افزوده هم با تولید ارزش افزوده ای معادل ۴۹ هزار و ۹۸۷ میلیارد ریال در سال ۹۵، در جایگاه هفتم در بین شرکت های برتر ایران قرار گرفت. ارزش افزوده این بانک در سال ۹۴ معادل ۴۴ هزار و ۸۱۵ میلیارد ریال بوده است.

رتبه نخست بیشترین دارایی نیز در فهرست شرکت های برتر ایران با یکهزار و ۸۴۵ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال به بانک ملت اختصاص یافته است.

همچنین در این فهرست، هلدینگ بانک ملت با داشتن ۲۸ هزار و ۸۰۸ شاغل، رتبه سوم را در بین شرکت های برتر از لحاظ بالاترین اشتغالزایی کسب کرده است.

شرکت گروه فن آوران هوشمند بهساز فردا متعلق به بانک ملت نیز در رتبه بندی سال جاری سازمان مدیریت صنعتی ایران، در جمع ۱۰ شرکت پیشرو قرار گرفته است.

این شرکت جایگاه هفتادم در بین شرکت های برتر را با فروشی معادل ۱۶ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به خود اختصاص داده است.