تاپ خبر۲۴:بانک مسکن بار دیگر موفق شد برای دومین سال متوالی گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را در بخش آموزش دریافت کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بانک مسکن در بخش آموزش در سال ۲۰۱۴ موفق شد همچون سال ۲۰۱۳ گواهینامه های بین المللی مدیریت آموزش(ISO10015 ) ،مدیریت کیفیت (ISO9001) […]

تاپ خبر۲۴:بانک مسکن بار دیگر موفق شد برای دومین سال متوالی گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را در بخش آموزش دریافت کند.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بانک مسکن در بخش آموزش در سال ۲۰۱۴ موفق شد همچون سال ۲۰۱۳ گواهینامه های بین المللی مدیریت آموزش(ISO10015 ) ،مدیریت کیفیت (ISO9001) و مجوز ورود به شبکه جهانی را(IQNET) را برای دومین سال متوالی کسب نماید.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، دکتر محمد هاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن در مراسم رونمایی از گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آموزش طی سخنانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص استفاده بهینه از فرصت های بزرگ اقتصادی اظهار داشت: یکی از این فرصت ها نیروی انسانی کارآمد و دیگری شایسته سالاری و دانش محوری بر کلیه ارکان سازمان ها است.
دکتر بت شکن با تاکید بر شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری تصریح کرد: ما باید برنامه محورو هدف گرا باشیم و این کار با یک عزم جهادی و تلاش راسخ میسر می شود در غیر این صورت دچار روزمره گی خواهیم شد.
وی با بیان این که نیروی انسانی بزرگترین سرمایه بانک است و هیچ گاه مستهلک نمی شود بلکه با خلق ارزش موجب زایندگی می شود، گفت : تفاوت کلیدی بانک مسکن با سایر بانک ها ارتباط گسترده و فراگیر است این ارتباط باید تبدیل به دانش شود و این دانش به نسل بعدی منتقل می شودو ما باید از این ارتباط ارزش افزوده ایجاد کنیم.
مدیر عامل بانک مسکن افزود: هر فعالیتی که در بانک مسکن انجام می دهیم باید بر اساس ارزش آفرینی باشد و لزوما ارزش آفرینی از جنس ریال نیست و می تواند از جنس آگاهی و عزم راسخ باشد.
دکتر بت شکن اظهار داشت: بانک مسکن به دلیل اهمیت حوزه فعالیت خود ارتباط گسترده ای با بدنه حاکمیت، دولت و سیاست گذاری دارد و تلاش می کند در کنار سرویس دهی مطلوب به مشتری، در حیطه سیاست گذاری حوزه مسکن خدمت رسان دولت و مردم باشد.
شایان ذکر است بانک مسکن در سال ۲۰۱۳ باارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان ICIM.S.P.A کشور ایتالیا به عنوان اولین بانک ایرانی در حوزه آموزش عضو جامعه جهانی کیفیت IQNET و فدراسیون اروپایی CISQ درآمد.