تاپ خبر۲۴: امروزه بانک مسکن در وضعیت مناسبی قرار دارد و این به لطف مدیران قابلی است که در شرایط حاضر خدمت می کنند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک مسکن،حسین قضاوی معاون امور بانکی و بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور درجمع مدیران بانک مسکن با […]

تاپ خبر۲۴: امروزه بانک مسکن در وضعیت مناسبی قرار دارد و این به لطف مدیران قابلی است که در شرایط حاضر خدمت می کنند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از روابط عمومی بانک مسکن،حسین قضاوی معاون امور بانکی و بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور درجمع مدیران بانک مسکن با بیان این مطلب بر نقش برجسته بانک مسکن در تامین مالی بخش مسکن تاکید کرد.
وی با اشاره به این که بانک مسکن توانسته است در ابزارهای بانکی نوآور باشد گفت: امید وارم این تجربیات موفق باشد و با گسترش آن، قدرت وام دهی بانک مسکن افزایش یابد، بانک مسکن به دلیل این که نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند با تلاش در نوآوری می تواند الگویی برای بانک های دیگر باشد.
قضاوی ابراز امیدواری کرد: الگوی ساخت و ساز در کشور یک الگوی اساسی شود و سازندگان با هویت و حرفه ای بتوانند خود را با مالکان بافت های فرسوده تلفیق کنند تا چهره شهرها نوین شود.
معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد در ادامه سخنان خود با تاکید بر تقویت نرخ رشد اقتصادی به ارایه گزارشی از نرخ بیکاری در بخش های مختلف جامعه پرداخت و گفت: اگر بخش مسکن جدا از این که نیاز اساسی جامعه را تامین می کند به شادابی و طراوت خود اهمیت دهد می تواند بسیاری از منابع و مشاغل وابسته را به طراوت و شادابی برساند.
قضاوی با اشاره به این که شرایط بانک ها، شرایط رقابت انحصاری است افزود: با ورود شورای پول و اعتبار ، نرخ سود کاهش پیدا کرد و انتظارات را جهت داد و خیلی مهم است که سیاست گذاری پولی بتواند به انتظارات جهت دهد.
معاون امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد ادامه داد: انتظارات امروز کاهش روند تامین مالی در کشور است که این یک جهت گیری مناسب به شمار می آید و در کنار آن، ثبات قیمت ها چشم انداز روشنی را فراهم می کند که در سال جاری رشد مناسب تری را داشته باشیم.