تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران تا پایان مرداد ماه سالجاری بالغ بر ۶ میلیون فقره کارت هدیه صادر و در اختیار متقاضیان قرارداده است. این بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پایان مرداد ماه سالجاری […]

تاپ خبر۲۴:بانک صادرات ایران تا پایان مرداد ماه سالجاری بالغ بر ۶ میلیون فقره کارت هدیه صادر و در اختیار متقاضیان قرارداده است.

این بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترویج فرهنگ بهره‌مندی از پرداخت الکترونیکی و کاهش در هزینه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پایان مرداد ماه سالجاری بالغ بر ۶ میلیون فقره کارت هدیه صادر و به مشتریان و متقاضیان ارایه نموده است.

این تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد ۳۱ درصدی این بانک در زمینه صدور این گونه کارت‌ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است.

کارت‌های هدیه بانک صادرات ایران در کلیه شعب و به مناسبت‌های مختلف (نظیر ازدواج، تولد واعیاد مذهبی، ملی و…) و مبالغ متفاوت براساس نیاز و درخواست هموطنان صادر می‌شوند.

بر اساس این گزارش از مجموع کارت‌های صادره ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار کارت هدیه درتهران و ۴ میلیون و ۴۰۰ کارت هدیه را در استانها صادر و به متقاضیان تحویل داده است.

شایان ذکر است این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا پایان مردادماه سال­جاری، حدود ۳۶ میلیون کارت الکترونیکی صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، ۲۳ میلیون و ۱۶۸ هزار کارت مربوط به استانها و ۱۲ میلیون و ۸۳۲ هزار کارت مربوط به مشتریان در تهران می‌باشد.
گفتنی است این بانک با هدف تکریم از مشتریان، جشنواره ای تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونیکی، را از اول شهریور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوین این بانک به قید قرعه و براساس امتیازات کسب شده جوایز ارزنده‌ای اهدا و از آنان تقدیر به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده این بانک ضمن امتیازبندی استفاده کنندگان از خدمات الکترونیکی نظیر؛ اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پایانه‌های فروش با انجام قرعه کشی جوایز ارزنده‌ای شامل: خودرو مگان، پژو ۲۰۷، تبلت، لپ تاپ، گوشی تلفن همراه هوشمند و هزاران جایزه نقدی را به برندگان اعطا نماید.