تاپ خبر۲۴: رئیس هیئت عامل بانک شهر استان قزوین گفت: بانک شهر پشتوانه مالی شهرداری‌هاست و تا کنون به عنوان حامی بزرگ در اجرای طرح های عمرانی شهرداری‌ها مشارکت داشته است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمود نصرتی با بیان این مطلب گفت: بانک شهر با داشتن شعب […]

تاپ خبر۲۴: رئیس هیئت عامل بانک شهر استان قزوین گفت: بانک شهر پشتوانه مالی شهرداری‌هاست و تا کنون به عنوان حامی بزرگ در اجرای طرح های عمرانی شهرداری‌ها مشارکت داشته است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمود نصرتی با بیان این مطلب گفت: بانک شهر با داشتن شعب مختلف مجازی که ۵۱ شعبه آن در سرپرستی منطقه ۷ قرار دارد، پیشتاز ارائه خدمات الکترونیکی در کشور است و در حوزه ارزی نیز تمام مجوزها توسط بانک شهر صادر و خدمات ارزی به صورت کامل به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
رئیس هیئت عامل بانک شهر استان قزوین افزود: بانک شهر در مراسم اربعین حسینی با استقرار سه دستگاه پیشخوان و هشت دستگاه ATM در مرز مهران و نیز چند دستگاه در کشور عراق خدمات بانکی به مردم ارائه کرد.
نصرتی فعالیت پیشخوان‌های بانک شهر در ایام نوروز و تعطیلات را از ویژگی های این بانک برشمرد و گفت: حضور در نمایشگاه کتاب تهران و ارائه خدمات در قالب ۵ هزار و ۵۰۰ پیشخوان از جمله فعالیت‌های ممتاز این بانک است که رضایت ۹۹ درصدی مردم را جلب کرد.
رئیس هیئت عامل بانک شهر استان قزوین ارائه تسهیلات به پیمانکاران برای اجرای پروژه‌های شهری را از دیگر اقدامات بانک شهر خواند و گفت: ۱۰ درصد از بودجه ۴۰۰۰ میلیارد ریالی شهرداری قزوین در قالب تسهیلات به حوزه‌های مختلف و وابسته به شهرداری از سوی بانک شهر تأمین شده است.
۹۱ درصد از منابع مالی بانک شهر متعلق به مردم است
نصرتی با بیان اینکه با منابع مالی مردمی بانک شهر به میزان ۹۱ درصد افزایش داشته گفت: در حال حاضر میزان منابع مالی شهرداری‌ها در بانک شهر به میزان هشت درصد است.
وی با تاکید بر این‌که بانک شهر پشتوانه مالی شهرداری‌هاست با اشاره به پروژه‌های استان قزوین که با حمایت این بانک، به سرانجام رسیده است، گفت: طرح توسعه امامزاده حسین که با همکاری و مشارکت اداره راه و شهرسازی و اوقاف و شهرداری قزوین اجرا می شود بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای تسریع در این کار از سوی بانک شهر اختصاص داده شده تا شهرداری تعهدات خود را عملیاتی کند.
رئیس هیئت عامل بانک شهر استان قزوین با اشاره به پروژه‌هایی که به تأمین مالی آن‌ها کمک شده گفت: تقاطع غیرهمسطح ۹ دی، طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع)، بوستان ملاخلیلا، خرید تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات مکانیزه پسماند، ساخت هتل، پروژه مسکونی نواب، ستاره پونک، حاج چروک، پروژه‌های زیباسازی شهر و مبلمان شهری از جمله این پروژه‌هاست.