تاپ خبر۲۴: شهردار تبریز با اشاره به نقش حمایت های بانک شهر در اجرای پروژه های عمرانی در کلانشهرها گفت: این بانک، پشتوانه ای محکم برای شهرداری های کشور است. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ایرج شهین‌ باهر بانک شهر را پشتوانه‌ای مناسب برای شهرداری‌های کشور دانست و […]

تاپ خبر۲۴: شهردار تبریز با اشاره به نقش حمایت های بانک شهر در اجرای پروژه های عمرانی در کلانشهرها گفت: این بانک، پشتوانه ای محکم برای شهرداری های کشور است.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، ایرج شهین‌ باهر بانک شهر را پشتوانه‌ای مناسب برای شهرداری‌های کشور دانست و گفت: بانک‌شهر علاوه‌ بر اینکه قوت قلبی برای شهرداری‌ها در روزهای سخت به شمار می‌آید، می‌تواند در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها نیز یاری‌ دهنده آنها باشد.
وی با اشاره به خدمات ملموس این بانک در کلانشهرها اظهار کرد: باید این موضوع برای شهروندان تبیین شود که سرمایه‌گذاری در بانک‌شهر به ارائه خدمات قابل توجهی منجر می شود که ارتقای سطح کیفی شهرها را به دنبال دارد و ثمرات این سرمایه گذاری را در شهرهای خود خواهند دید.
شهردار تبریز اساس بانک‌ها را جذب سرمایه دانست و گفت: کارکنان یک بانک، وظیفه مهمی در جذب سرمایه بر عهده دارند به همین خاطر باید با داشتن تعصب به مجموعه‌ و احترام به مشتریان در جلب رضایتمندی بیشتر مراجعان تلاش کنند.