تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به حمایت های این بانک از تولیدکنندگان داخلی با توجه به شعار سال،گفت: بانک شهر طی ۱۰ سال گذشته عملکرد موفقی داشته و هم اکنون نیز در مسیر بانکداری حرفه ای به خوبی حرکت می کند. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و […]

تاپ خبر۲۴: معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به حمایت های این بانک از تولیدکنندگان داخلی با توجه به شعار سال،گفت: بانک شهر طی ۱۰ سال گذشته عملکرد موفقی داشته و هم اکنون نیز در مسیر بانکداری حرفه ای به خوبی حرکت می کند.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، رحیم طاهری اظهار کرد: عملکرد بانک شهر از نظر ذی نفعان، مدیران ، کارکنان و مشتریان، متمایز با سایر بانک هاست و نمی توان زحمات همکاران را تحت مدیریت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره نادیده گرفت و در مجموع، این تلاش ها منجر شده تا بانک شهر بانکی خوشنام در سطح کشور باشد.
طاهری با اشاره به این که سال جاری در حوزه بانکداری سالی متمایز و دشوار است که موفقیت آن نیازمند تلاش مضاعف است، افزود: بانک شهر در حال حاضر در بسیاری از حوزه ها در حال رشد است و بانکداری حرفه ای را دنبال می کند.
وی با بیان این که معیارهای امروز بانکداری متفاوت از گذشته شده است، افزود: مدیریت ریسک، املاک مازاد ، وصول مطالبات و سود آوری، از موضوعات مهم در صنعت بانکداری امروز است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانک شهر ؛ به خصوص پیشخوان های شهرنت هستیم،گفت: تلاش های کارکنان بانک شهر و توجه به نیازهای مشتریان موجب شده تا امروز این بانک از نگاه مردم، جزو ۵ بانک برتر باشد.
طاهری در ادامه با اشاره به اجرای طرح “شکوه شهر” نیز گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح که به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و تسهیل در بهره مندی از تسهیلات خرد این بانک اجرا شده است، در حال افزایش است.