تاپ خبر۲۴:معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، با تاکید بر این‌که این بانک کاملاً در مدار ضوابط بانک مرکزی حرکت می‌کند، تصریح کرد: خط قرمز همه فعالیت‌های شعب خروج از ضوابط و مقررات بانک مرکزی است. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی […]

تاپ خبر۲۴:معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، با تاکید بر این‌که این بانک کاملاً در مدار ضوابط بانک مرکزی حرکت می‌کند، تصریح کرد: خط قرمز همه فعالیت‌های شعب خروج از ضوابط و مقررات بانک مرکزی است.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، معاون شعب و توسعه بازاریابی این بانک با اشاره به تبیین سیاست‌ها و اهداف بانک شهر تصریح کرد: برگزاری موفق مجمع عمومی که با افزایش سرمایه بانک به ۱۶هزار میلیارد ریال همراه بود، وظیفه و رسالت این بانک را در قبال خدمات‌رسانی به مردم سنگین‌تر می‌کند.
وی با اشاره به موفقیت بانک شهر در جذب منابع در سال‌۹۳ و چهار ماه ابتدای سال‌۹۴ و قرار گرفتن در میان رتبه‌های برتر بانک‌های کشور، افزود: کسب همه این موفقیت‌ها در حالی است که نرخ‌های ابلاغی بانک مرکزی از ۱۵اردیبهشت ماه امسال برای همه بانک‌ها لازم‌الاجرا بوده و بانک شهر نیز کاملاً بر مدار این ضوابط حرکت کرده است.
آذری با اشاره به این‌که بانک مرکزی مرجع سیاستگذاری و ناظر بر نظام پولی و بانکی کشور است، تصریح کرد: بانک شهر همواره خود را ملزم به رعایت ضوابط بانک مرکزی دانسته و بر اساس تاکید مدیرعامل بانک، خط قرمز همه فعالیت‌های شعب خارج شدن از ضوابط و مقررات بانک مرکزی است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه مدونی در خصوص اعطای تسهیلات به صاحبان مشاغل و بخش‌های تولیدی و صنعتی و گسترش فعالیت‌های ارزی و اعتبارات اسنادی صورت گرفته است که به زودی در همه شعب بانک شهر فراگیر خواهد شد.
وی ساماندهی شعب بانک و تعیین تکلیف شعب کم‌بازده و ناموفق را از برنامه‌های مهم سال‌۹۴ دانست و افزود: در این حوزه نیز به زودی سیاست‌ها و خط مشی مدیرعامل بانک تدوین و ابلاغ خواهد شد.