تاپ خبر۲۴: رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان این که بانک شهر خود را بانک شهروندی و متعلق به همه شهروندان می‌داند، گفت: این بانک حمایت از ورزش شهروندی را در دستور کار خود دارد و به هیچ عنوان به دنبال اسپانسری تیم‌های حرفه‌ای فوتبال نیست. به گزارش تاپ خبر۲۴ به […]

تاپ خبر۲۴: رئیس مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با بیان این که بانک شهر خود را بانک شهروندی و متعلق به همه شهروندان می‌داند، گفت: این بانک حمایت از ورزش شهروندی را در دستور کار خود دارد و به هیچ عنوان به دنبال اسپانسری تیم‌های حرفه‌ای فوتبال نیست.
به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر فرشاد فخیمی با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص اسپانسری بانک شهر از بعضی‌ تیم‌های فوتبال کشور گفت: بر اساس سیاست‌های کلان این بانک و تصمیم هیئت‌مدیره و مجمع، بانک شهر در سال‌جاری به هیچ عنوان به موضوع حمایت مالی از تیم‌های ورزشی حرفه‌ای به ویژه تیم‌های فوتبال ورود پیدا نخواهد کرد.
وی افزود: بانک شهر بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از ورزش شهروندی را در دستور کار خود دارد و از آنجا که خود را یک بانک شهروندی می‌داند، از موضوعات و ورزش‌هایی حمایت می‌کند که اثرات مثبت آن در سطح عموم جامعه مطرح شود.
رئیس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر در ادامه با اشاره به تجربیات قبلی این بانک و پایش اثرات مربوط به این تجارب تصریح کرد: بانک شهر بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان در همه زمینه‌ها را دنبال می‌کند و از این رو نیازی به اسپانسری گران قیمت از تیم‌های فوتبال ندارد.