تاپ خبر۲۴: نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت. به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت […]

تاپ خبر۲۴: نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.

به گزارش تاپ خبر۲۴ از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی به دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل این بانک اهدا شد.

بر این اساس، موفقیت در ارائه دســتاوردها، توانمندی‌هــا، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخص‌های اهدای این نشان به بانک شهر است.

گفتنی است، راه اندازی بیش از ۳۵۰ پیشخوان‌های شهرنت در ۱۸۳ شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و … ا ز جمله خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.

چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانک‌ها و بیمه ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.