تاپ خبر۲۴: در اختتامیه چهارمین جایزه جهانی سازمان دانشی‌برتر در ایران، بانک‌پاسارگاد بار دیگر، به عنوان یکی از سه شرکت برتر این دوره از ارزیابی‌ها انتخاب شد. به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مراسم که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ و در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار […]

تاپ خبر۲۴: در اختتامیه چهارمین جایزه جهانی سازمان دانشی‌برتر در ایران، بانک‌پاسارگاد بار دیگر، به عنوان یکی از سه شرکت برتر این دوره از ارزیابی‌ها انتخاب شد.

به گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مراسم که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ و در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک‌پاسارگاد بار دیگر، موفق شد به عنوان یکی از سه سازمان دانشی برتر ایران معرفی شود.

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پس از کسب این موفقیت، به عنوان نماینده ایران در جایزه سازمان دانشی برتر آسیا که از سوی بنیاد جهانی جایزه در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند. در این مراسم همچنین مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به عنوان رهبر دانشی برتر در سال گذشته، جوایز منتخبین این دوره را اهدا کرد.

گفتنی است ارزیابی جهانی MAKE، معتبرترین ارزیابی بین‌المللی در حوزه مدیریت دانش، نوآوری و سرمایه فکری است. هر ساله هزاران سازمان از بیش از ۱۰۰ کشور جهان به‌طور مستمر در ارزیابی جهانی MAKE شرکت می‌کنند و مجموعه فعالیت‌های خود را در حوزه‌ی مدیریت دانش محور بر اساس ۱۵۰ شاخص ارزیابی بهره‌مند می‌سنجند. این سازمان‌ها همچنین از گزارش‌های تحلیلی جامع و نیز تجربیات سازمان‌های برتر دنیا در این ارزیابی بهره‌مند می‌‌شوند. این جایزه در ایران از سوی دانشگاه صنعتی شریف و زیرنظر مستقیم بنیاد جهانی MAKE اهداء می‌شود.