تاپ خبر۲۴:بانک‌ مهر اقتصاد در دوازدهمین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.    به‌ گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌ عمومی بانک ‌مهر اقتصاد، در مراسمی که از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی با حضور وزیر صنعت […]

تاپ خبر۲۴:بانک‌ مهر اقتصاد در دوازدهمین دوره جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.   

به‌ گزارش تاپ خبر۲۴ به نقل از روابط‌ عمومی بانک ‌مهر اقتصاد، در مراسمی که از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران بانک ها و شرکت های بزرگ و معتبر تولیدی و صنعتی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، این بانک پس از شش دوره حضور و کسب تقدیر نامه چهار ستاره در سال گذشته، موفق به دریافت تدیس بلورین شد.

بانک مهر اقتصاد با اجرای موفقیت‌آمیز استراتژی‌ها در راستای تحقق چشم‌انداز و با اصلاح فرآیندهای کاری طی شش دوره حضور در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی‌سازمانی که بر مبنای مدل EFQM صورت می گیرد، توانست با ارتقاء امتیاز خود، تندیس بلورین این دوره ارزیابی را کسب کند.

گفتنی است جایزه تعالی سازمانی، دارای سطوح گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه برای تعالی و تندیس‌ های بلورین، سیمین و زرّین است، این سطوح سازمان‌ها را در دستیابی به تعالی متمایز می‌کند و میزان موفقیت آنها را در دستیابی به تعالی نشان می‌دهد، فرآیند جایزه در هر کدام از این سطوح به تفکیک به اجرا گذاشته شده و برندگان هر یک از سطوح در هر گروه، بطور جداگانه انتخاب و معرفی می‌شوند.

بر اساس این گزارش در همایش تعالی سازمانی بیش از هزار نفر از مدیران عالی سازمان های مختلف شرکت دارند و بانک مهر اقتصاد همه ساله خود را در محک فضای رقابت تنگاتنگ با سازمان های ایرانی قرار می دهد و در این مسیر تلاش می نماید تا از تجارب سازمان های برتر در مسیر پایداری بهره جوید.